Zdibský zpravodajíček

Se zájmem jsem přečetl nový Zdibský zpravodaj, sebechvály i fňukání ubylo a konečně se dozvídám nějaké informace a plány. Celkem se mi zpravodaj líbil.
K článku Co se děje v domečku? Chápu, že ne všichni Zdiby znají tak, jako my tady narození, nebo léta bydlící, i když u někoho to je zarážející, ale domečku o kterém píšete, se nikdy neříkalo ťuťuňuňu DOMEČEK, ale podle svého účelu ŠKOLKA nebo častěji STARÁ ŠKOLKA. Takže nejdeme na zastupitelstvo do DOMEČKU ale do STARÉ ŠKOLKY. Je hrozný, když zastupitel neví, kde jsou Holosmetky. To není příklad ale fakt, i když se už možná místopis doučil.
Jiříček N.

 

 

 

 

Děkujeme za přečtení článku, budeme rádi za Váš názor a komentář. Mějte se dobře... zdravezdiby.cz

Pro stálé přispěvatele i ostatní, nabízíme pro zjednodušení možnost REGISTRACE

Názory a obsah článků nevyjadřují stanoviska a názory provozovatele ani redakce portálu zdravezdiby.cz a za jejich obsah nenese žádnou odpovědnost

 

 


'Zdibský zpravodajíček' 28 komentářů

  1. 3.10.2019 @ 6:40 Jarda

    Jiříčku N, kdypak jsi se narodil? V tak zvaném domečku byla kuchyně pro školu. Vařila tam paní Kotrčová a já tram chodil na obědy.
    Ředitel školy byl pan Horák. Objekt se nazýval Domeček. Později tam byla školka. Zdá se však, že jsou lidé, kteří se za každou cenu z druhých chtějí udělat “blbce” i když by šlo pouze o nepřesné užití slova.
    Jiříčku N, který ten zastupitel neví, kde jsou Holosmetky? Píšete neadresně a nevíme, zda je to zastupitel z vládnoucího uskupení nebo z opozice. Přece nechcete škodit všem že. Prosím upřesněte.

    8
    14

    Odpovědět

    • 3.10.2019 @ 9:59 Jaroslav

      Chodil jsem do této školky také, i když už ne za řídícího Horáka a co pamatuji, to byla školka. Později, když jsem v akci Z přispěl svojí nešikovností k výstavbě, pod vedením přísného mistra, školky nové, se jí začlo říkat školka stará. Název domeček jsem také neslyšel. Jaroslav

      25
      2

      Odpovědět

  2. 4.10.2019 @ 6:39 Jarda

    Ale Jaroslave, o to přece pisateli vůbec nejde, jak se co jmenuje, jde o to, najít za každou cenu, byť na jednom slovíčku problém na zastupitelstvu. To je to oč tu běží.

    10
    15

    Odpovědět

    • 5.10.2019 @ 12:18 Hejtr

      Tak mě napadá, takhle v souvislosti se školkou, už proběhl audit, který měl ukázat, jak bylo všechno špatně se stavbou nové budovy? A už školka spadla?

      To jenom takhle, když tvrdíte, že se někdo snaží hledat na všem chyby, tak aby to nebyl od vás pouhé pokrytectví.

      21
      2

      Odpovědět

      • 7.10.2019 @ 7:18 Jarda

        Hejtr, jestli proběl nějaký audit, se musíte ptát na úřadě, jestli školka spadla, myslím že nikoli, to bychom se dozvěděli určitě ve zprávách ve sdělovacích prostředcích. Nic méně , v základech nad zemí byly znatelné praskliny asi kolem centimetru. Zřejmě je podloží nějaký jíl a zdivo si sedlo a prasklo, spojitým zatížením a možná vytvořením věnce na stávající budovu, může dojít k rozložení síly a nemusí dojít k praskání zdiva dále. Jak se to bude chovat, to nikdo neví, ale určitě školka nespadne, tedy se nezboří.
        Kdo si myslí, že naráz něco spadne, myslí si špatně, není to most.
        Věčnou kritiku, čehokoli i toho slova, si někteří lidé vzali za své a je to jejich poslání. Když už není nic konkrétního, tak si vymyslí, coby, kdyby a podsunou situaci. Zřejmě se domnívají, že stokrát vyřčená lež se stane pravdou.
        Snaží se tak ovlivnit veřejné mínění, zejména před volbami a ve Zdibech permanentně. Ať se udělá cokoli, vždy se na něčem, nebo někom něco najde. A tak máme ve Zdibech spoustu odborníků na všechno. Co je cílem tohoto snažení?
        Nikoli pracovat ve prospěch občanů, ale dostat se na pozice těch, kteří jsou kritizováni. Nebo né? Problém může být ten, že když si uvědomí voliči, kteří nejsou členy žádného uskupení, jak se ta politika dělá, budou volit někoho, koho neznají, nebo k volbám nepůjdou. Tento systém neustálé kritiky i sebemenších maličkostí, může být i kontraproduktivní a hlasy členů uskupení nemusí stačit. Nic méně, jsou i obce, kde je tuhý předvolební boj a jakmile se ustaví zastupitelstvo, spolupracují a pracují, tak jak slíbili občanům. Vše je v lidech, jací jsou.

        6
        8

      • 7.10.2019 @ 18:12 Hejtr

        Kdo s čím zachází ….

        13
        1

  3. 4.10.2019 @ 11:46 Pepan

    Zpravodaj je napsanej rádoby odlehčenou formou. Je to trapné stejně jako ty tři ženy na úřadě.

    26
    15

    Odpovědět

  4. 7.10.2019 @ 19:22 Antonin K.

    Dneska jsem jel za panem obecnim …, teda pardon tajemnikem – Kotalikem a pres obec jel vic jak 70 km/h. Ano, taky jsem rychlost prekrocil, abych s nim srovnal tempo a zjistil, kolik tahle tajuplna postavicka uradu jela. Doufam, ze to precte a priste si podobny manyry odpusti.

    18
    2

    Odpovědět

    • 8.10.2019 @ 10:31 jordanov

      Bylo to červené BMW?

      Odpovědět

      • 8.10.2019 @ 10:59 Antonin K.

        Ne, byla to Skoda Karoq, nebo Kodiak, jedna z nich, jsou hrozne podobne. V tmave sede barve. Videl jsem jak do toho auta naseda u uradu Kotalik. Za autobusovou zastavkou Veltez-posta, ve smeru do Prahy, odbocoval vpravo.

    • 8.10.2019 @ 22:08 Kačka

      Víc lidí z vedení obce a podobných představitelů, kteří nám ve Zdibech kážou morálku a současně jsou placení z našich daní, by se mělo minimálně na silnicích chovat v nějakých únosných mezích. Tam jsou totiž strašně vidět….možná by je mohl poučit strážník Šedivec, stejně jako poučuje jinde 🙂
      Jo a Kotalík má opravdu Kodiaka

      17
      2

      Odpovědět

    • 9.10.2019 @ 14:21 František

      Dostal jsem doporučení, mrknout na Váš komentář, kde máte potřebu se mnou zaobírat a ačkoli s nechutí, podíval jsem se, co jste měl potřebu sdělit veřejnosti.
      Vážený Antoníne, nemám tušení, proč sem píšete podobné nepravdy, že jsme jel “více jak 70 km” v obci, ale zřejmě k tomu máte nějaký “vnitřní” či “osobní” důvod.
      Takže jen pro vysvětlení. Cesta z parkoviště úřadu k odbočce je dlouhá 545 m. Tuto cestu jsem projel přesně za 38 vteřin (od rozjetí v silnici do přibrzdění k odbočení do vedlejší ulice), což je průměrných 14,3 m/sec. a to je celkem průměrných 51,4 km /hod. Je velmi jednoduché spočítat si, za jak dlouho bych cestu urazil, pokud bych jel jak tvrdíte “přes 70 km/hod” (tady např. jednoduchý podklad pro výpočet: 1km za 1hod = 1000m za 3600 s = 1 m za 3.6 s = 0,28 m za sec).
      Je tedy jasné, že jste to ve svém komentáři výrazně zveličil, aby jste “rádoby poukázal na mou nebetyčnou amorálnost” a to i, kdyby jste si měl sám vymýšlet. Takže, to co tvrdíte a vydáváte za pravdu, je prokazatelný nesmysl.
      Bohužel pro Vás mám ve voze kamerový záznam a jsem schopen podobné věci vždy po nějakou dobu prokázat i zpětně.
      Upozorňuji, že reaguji (a také naposled) jako soukromá osoba a dále se tím již nehodlám zabývat ani na podobné osočování dále reagovat. Ať si každý udělá vlastní názor. Díky za pochopení.
      FK

      10
      7

      Odpovědět

      • 9.10.2019 @ 19:58 Hejtr

        V kolik hodin to bylo pane Kotalíku?

        1
        1

      • 9.10.2019 @ 21:11 Wilda z Veltěže

        No tak tohle je zajimavy problem 😀
        Kazdopadne ted bude zajimave zjistit, zda se pan Kotalik vlastne nevedomky nepriznal k poruseni dopravnich predpisu, protoze po obci, vcetne Prubezne, je spousta tricitek. Ted nevim, zda neni nahodou i mezi uradem a danou odbockou. Pokud ano, tak to bude jeste sranda 😄

        12

      • 9.10.2019 @ 21:20 Hejtr

        Třicítky jsou obousměrně od úřadu, ne? Jedna platí od 7 do 17h a druhý směr neomezeně, jestli se nepletu. Jakým směrem že jste to pane Kotílu jel?

      • 9.10.2019 @ 21:20 Ridic x

        Pane Kotalik, ve vasem vypoctu je ale taky potreba pocitat s tim, ze jste nemusel jet konstantni rychlosti. Treba nekdo parkoval, nebo naopak vyjizdel, coz vas donutilo k zastaveni, cimz jste nabral cas a pote jste mohl x desitek metru jet klidne tech 70km/h a snadno se za cely usek dostat na prumernych 51km/h.

      • 9.10.2019 @ 23:31 Zdiblík

        Abych to shrnul, tak jediný, kdo se zde otevřeně přiznal k překročení rychlosti, byl pan Antonín K. Jinak mi celá tato diskuze přijde opravdu už jako ztráta času. Nechcete začít řešit důležitější věci, než že někdo říká Kulturnímu domu ve Veltěži “Domeček”? Co třeba Severní okruh kolem Prahy 519. Už jste si někdo prohlédl tu “krásu”, která nám povede hned za obcí? Nedávno ten záměr oznámili, tak co na něj říkáte?

    • 9.10.2019 @ 14:35 Svobodný občan

      Kdo striktně dodržuje dopravní předpisy a rychlost, ať hodí kamenem…

      12
      1

      Odpovědět

      • 9.10.2019 @ 19:51 Hejtr

        Svobodný občane, svoboda není o tom, že si můžete dělat, co chcete. Jestli jel pan Kotalík opravdu přes obec 70 km/h, kde je většinou 30 (max 50), tak je to napřesdržku. A hlavně na sebrání řidičáku.

        Příště by bylo dobrý ho natočit a to video zveřejnit, ať si to příště nedovolí, právník jeden přidrzlej.

        4
        7

      • 9.10.2019 @ 20:51 Svobodný občan

        Hejtře, netvrdím, že je to v pořádku, rychlost nad 50km resp 30km je přestupek proti pravidlům a předpisům, máte pravdu, ale jsme lidé chybující.

      • 10.10.2019 @ 6:52 Vybodovaný řidič

  5. 11.10.2019 @ 7:28 Jarda

    V obci je tolik úseků s nejvyšší povolenou rychlostí 30km/h, že se vyplatí zařadit druhý rychlostní stupeň a celou obec projet na třicítku. Vyplatila by se zóna 30.
    Když se rozjedu na 50Km/h, po pár metrech, abych brzdil a podřazoval.
    Kdyby byla rychlost alespoň 40 km/h, dalo by se jezdit alespoň na třetí stupeň. Nedivím se, že tu třicítku nikdo nedodržuje.
    Místní úprava silničního provozu náleží obcím tedy zastupitelstvu. Jak nám to zastupitelé nastavili, tak to máme.
    My řidiči vlastně můžeme být rádi, že nám tam nedali dvacítku. Snáz by se rychlost překročila o dvacet a šup s ním na správní řízení.

    7
    1

    Odpovědět

    • 11.10.2019 @ 9:06 Wilda z Veltěže

      Jarda je schopen pri obhajobe cehokoli poplatneho (at osoby ci skutku) klesnout velmi hluboko, i kdyz z toho cloveka az mrazi, jaky hlody to obcas jsou. On je schopen se slizky kroutit tak, aby z toho tajtrlici vzdycky vysli tak nejak ok. Jardo tleskam za tuhle schopnost a doporucuji (pokud jste tak jiz neucinil) vydat se cestou politicke kariery, tam tyhle schopnosti uplatnite jako nikde jinde.

      8
      1

      Odpovědět

      • 11.10.2019 @ 11:19 Jarda

        Nazdar Wildo, cítím, že jsem Tě rozhořčil. Projeďte si od Klecan na křižovatku do Zdib, kolik tam je třicítek. Skutečně by se vyplatila jedna cedule – Zóna 30. To nejsou hlody. Nevím o kterých tajtrlících píšeš. Do politiky v žádném případě, to je větší svinstvo než se tady píše. Ale v napadání, podsouvání a předjímání smyšlených věcí, aby se mohla případná osoba osočit, to zde skutečně kvete že Wildo. Tomu zdar.

        1
        1

    • 11.10.2019 @ 13:33 Wilda z Veltěže

      Jardo rozhořčení to ještě nebylo, tohle na rozhořčení nestačí 😉 Vzhledem k tomu, že ve Zdibech bydlím a každý den autem jezdím, tak vím, jak je to s úpravou rychlosti a vesměs s tebou souhlasím, klidně ať je tam zóna 30km/h, nebo lépe 40km/h, tak, jak píšeš, to jsem stejného názoru. Otázka však, do jaké míry tohle záleží na zastupitelech, nebo zda má rozhodující slovo policie Čr. Řekl bych, že platí druhá varianta. Ale to je jedno.
      Mě pobavilo, jak v druhé části píšeš, že jak to zatupitelé nastavili, tak to máme. To je asi pravda (policie?). Nicméně neváháš zase problém hodit na předchozí vedení. To je skutečně obdivuhodné. U současného vedení jsi schopen obhajovat neobhajitelné, nicméně je-li možnost kopnout si do minulých, s chutí tak činíš. Na tom by nebylo nic tak zvláštního, pokud s nimi tak sympatizuješ (nebo si dokonce jedním z nich), ale co je na tom nejvíc je to, že ostatní mentoruješ, ať to nedělají (nekritizují ty současné) a když už není kam utéct a současné vedení obce prokazatelně činí něco, co si kritiku zaslouží, obracíš se na lásku, pravdu, vzájemnou toleranci a pochopení.
      A protože, jak víš, já sympatizuju spíš s těmi předešlými, nedá mi to a zeptám se tě: když víš, kolik je v daném úseku cedulí omezujících rychlost na 30km/h a minimálně jedna bude i v úseku, kudy jel pan tajemník Kotalík a ten se sám přiznal, že úsek projel průměrnou rychlostí 51.4 km/h, čímž logicky rychlost v určité části daného úseku překročil (a ne o málo, o 20 km/h v obci = ztráta řidičského oprávnění), neměl by se pan Kotalík zde na ZZ veřejně omluvit a zároveň omluvit? děkuju za odpověď Jardo

      Odpovědět

      • 11.10.2019 @ 23:04 Zdiblík

        Hele, Wildo, už je to nějaký ten pátek, co jsem dělal řidičák, ale za překročení povolené rychlosti o 20km/h ti rozhodně řidičák nevezmou. Oprav mne, jestli se pletu, ale do 20 km/h je to za 2 body.

      • 12.10.2019 @ 21:27 Wilda z Veltěže

        Překročení rychlosti v obci o 20 km/h a více nebo mimo obec o 30 km/h a více
        Počet trestných bodů: 3
        Bloková pokuta: do 2500 Kč
        Pokuta ve správním řízení: 2500 až 5000 Kč
        Zákaz činnosti: 1 až 6 měsíců, spáchá li řidič přestupek 2x nebo vícekrát během následujících 12 měsíců

        Zdibliku pan tajemnik Kotalik si spocital rychlost na 51,4 km/h, takze o vice jak 20 km/h na tricitce. Cimz se doznal k relativne znacnemu prekroceni povolene rychlosti.

        Ale holt jsme lide. Co je na tom zarazejici je to, ze tady rozhorcene pise, jak to neni pravda a pritom se nevedomky k jasnemu prestupku prizna. A ne k ledajakemu, o 20 km/h v obci uz je dost. A jeste je urazenej a ukrivdenej. To je arogance panecku.
        Psal, ze ma v aute kameru, ktera byla behem dane cesty zapnuta. Idealni by tedy bylo, kdyby zaznam zverejnil. Treba na youtube a odkaz nam sem vlozil, abychom videli, jak vedeni obce dodrzuje predpisy.

        8
        1

      • 14.10.2019 @ 9:48 Jarda

        Já nesympatizuji s nikým. Skutečně je místní úprava silničního provozu na obcích tedy zastupitelích kteří jí navrhují, schvaluje odbor dopravy a policie.
        Jestliže jezdí někdo rychlostí větší, než by měl a konkrétní občany to pálí,(pouze přestupek) je třeba dát podnět obecní policii, nebo starostce, která by měla nasměrovat činnost OP na měření rychlosti. OP by měla řešit podle pravidla padni komu padni, bez ohledu na to, kdo přestupek uskutečnil , zda je místní nebo cizí, zda má pozici na úřadě nebo nikoli, zda je kamarád nebo není. To, že tady někomu přišijete přestupek je k ničemu. Toto pranýřování kohosi nikam nevede. Jestli jde o bezpečnost provozu, je třeba řešit tak jak jsem napsal. Aby se mohl přestupek řešit musí být spolehlivě zjištěn a musí ho z
        zjistit a projednat kompetentní osoba. Vy tady můžete jenom moralizovat. S tou omluvou, je spousta lidí, kteří se omlouvají a necítí provinění. Pokut sám člověk necítí, že by se měl omluvit, je omluva zbytečná. Nic méně v tomto případě, být na pozici Kotalíka, bych se rozhodně neomlouval. Vždyť si to všechno mohl kdokoli překroutit , přikrášlit, posunout v čase s.t.d. I když na každém šprochu pravdy trochu.


Vaše komentáře

Váš email nebude zveřejněn.

Copyright by zdravezdiby.cz 2018-2019  Podmínky - Pravidla