Úmysl nebo omyl?

Nikdy mě nenapadlo, že bych své pocity a názory ventiloval na nějakém webovém diskusním fóru. A najednou na to došlo. Platí ono okřídlené „Nikdy neříkej nikdy“. A kdy to vše začalo? Na letošní Valné Hromadě TJ Sokol Veltěž. Jedním z hostů byla i naše paní starostka obce Eva Slavíková. Dostala se do ostřejší výměny názorů s některými členy Sokola ohledně fotbalového hřiště. Není podstatné, na čí straně jsem byl, ale nelíbilo se mi jakým způsobem někteří naši členové vystupovali vůči paní starostce. Můžeme mít rozdílné názory, ale je třeba brát na zřetel, že byla naším hostem a je to zástupce obce. Také jsem jim tuto skutečnost následně vytkl.

Nyní jsem v situaci, kdy sám o sobě pochybuji, zda jsem měl k tomu ten správný přístup. Ne že bych měnil svůj názor na pravidla slušného chování, to v žádném případě. Mám však velmi silné pochyby, zda jsem se v osobě paní starostky zastal té správné osoby a jestli vůbec stojí za to, aby se jí vůbec kdokoli za cokoli zastával. A co mě k tomu dovedlo. Přečetl jsem si Plán rozvoje obce Zdiby na roky 2020 – 2027, schválený zastupitelstvem dne 25.6.2020, kde se na straně č. 36 uvádí, cituji „Nedaleké fotbalové hřiště pak historicky využívali fotbaloví členové Sokola (není ovšem v majetku Sokola ani obce, nýbrž v majetku Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových). V současnosti ale fotbalisté nejsou registrováni v rámci Fotbalové asociace České republiky a nehrají tedy žádná oficiální utkání“. Tato informace není pravdivá a je lehce dohledatelná a vyvratitelná. Fotbalové oddíly HRAJÍ oficiální soutěže pod hlavičkou Fotbalové asociace České republiky, jejíž je T.J. Sokol Veltěž řádným členem. Přiznám se, že v první chvíli mě to nadzdvihlo ze židle, ale nyní už to komentuji s čistou hlavou. Navenek se jedná o nepodstatný  dokument obce, který lze kdykoli změnit a nemusí se jím obec řídit. Ale jen navenek, tak jako tak je to dokument obce, a ta ho může případně zneužít při získání pozemků pod fotbalovým hřištěm od státu. Jaký tu byl zájem zahodit dlouholetou historii Veltěžského fotbalu do kanálu? Je to developerský zájem někoho z vedení obce na vytvoření nových stavebních parcel? Co jiného člověka napadne, když si takový dokument přečte a ví, že podstata sporu mezi členy Sokola a starostkou obce bylo získání hřiště do majetku jedné či druhé organizace. Doposud se celá léta o hřiště starají členové Sokola Veltěž a v tak skvělé kondici jako v současnosti to hřiště nikdy nebylo. Nejsmutnější je to, že členkou vedení Sokola je zároveň místostarostka obce Kateřina Kolářová, která se také na tom dokumentu podílela a do debaty na valné hromadě Sokola nezasahovala. Proč mám najednou nejen já pocit, že členové Sokola byli zneužiti ve volbách a někteří lidé najednou zapomínají, kdo jim do té funkce pomohl? Abych byl spravedlivý, tak není jedinou členkou v zastupitelstvu. Jsou tam i bratři Česnek, Jurkeník a Tvrdý. Těm posledním dvěma bych to snad ani tolik nezazlíval, protože jejich slovo nemá vůči vládní většině v obci žádný význam. Ale ti druzí dva se podílejí na řízení a vedení obce a tvorbě jejich dokumentů. Je to smutné, když ve volební kampani využívají Sokola jako svých pozitiv u jména na volebním letáku a po zvolení zapomenou, že jsou členy téhož Sokola Veltěž, kterým se zaštiťovali. Snad nebudu sám, komu není osud fotbalu a hřiště ve Veltěži lhostejný a veškerá práce, čas a i peníze, které jsme zkvalitnění fobalového hřiště a zázemí věnovali nepřijdou vniveč.

Tento příspěvek vyjadřuje můj osobní pohled a názor na věc. V žádném případě není názorem vedení T.J. Sokol Veltěž

Miroslav Musílek

 

 

 

Děkujeme za přečtení článku, budeme rádi za Váš názor a komentář. Mějte se dobře... zdravezdiby.cz

Názory a obsah článků nevyjadřují stanoviska a názory provozovatele ani redakce portálu zdravezdiby.cz a za jejich obsah nenese žádnou odpovědnost

 

Ohodnoťte příspěvek

4.3 / 5. 18

Zatím nikdo nehodnotil


'Úmysl nebo omyl?' 37 komentářů

  1. 20.7.2020 @ 17:57 Jarda

    Pan Musílek
    “Abych byl spravedlivý, tak není jedinou členkou v zastupitelstvu. Jsou tam i bratři Česnek, Jurkeník a Tvrdý. Těm posledním dvěma bych to snad ani tolik nezazlíval, protože jejich slovo nemá vůči vládní většině v obci žádný význam. Ale ti druzí dva se podílejí na řízení a vedení obce a tvorbě jejich dokumentů.”
    Myslím , pane Musílek, že v tomto tvrzení nemáte pravdu. Každé slovo má význam. Jde jen o to, naslouchat a komunikovat, zúčastňovat se jednání s pádnými ověřenými informacemi. Právě tak by jmenovaní měli uvést věci na správnou míru. Jinak by byla opozice naprosto zbytečná, jen by se plýtvalo penězi daňových poplatníků na jejich odměny.

    2
    18

    Odpovědět

    • 20.7.2020 @ 20:12 Miroslav Musílek

      Jardo,
      jistě máte pravdu a dá s Vámi souhlasit v tom, že jde o to komunikovat a naslouchat.
      Na druhou stranu, těmito informacemi by měla disponovat především místostarostka Kolářová, jako členka výkonného výboru T. J. Sokol Veltěž.

      33

      Odpovědět

      • 21.7.2020 @ 18:06 Jarda

        Já jsem chodil hrát fotbal na toto hřiště, když byly brány z dřevěných trámů a naproti domu jakéhosi Vodičky byla závora.
        Před brankami byla škvára .
        Hřiště je na pozemku státu. Přesto na něm hrály generace vesnických fotbalistů. Chtěl bych se zeptat někoho zasvěceného, co hrozí, kdyby pozemek ze státu byl převeden na obec? Podle mě by obec mohla do hřiště lépe investovat a zázemí zkvalitnit. Sokol, jako takový, nikdy vlastníkem hřiště nebyl, pouze uživatelem a co se na hřišti dělalo, bylo většinou svépomocí fotbalistů. Obec by měla mít zájem o rozvoj sportovních aktivit občanů a i tradičně fotbalistů. Proto mi připadá divné, aby byl pozemek v případě převedení na obec využit jinak. Co vede k těmto úvahám?
        Církev svatý Vít má tak pozemek na nafukovací halu. Je otázkou, jak by se ke stavbě haly zachovali sousedé, před nimiž by měla být postavena a oni koukali oknem na halu. Jinak, proč by do té haly nemohli, třeba za poplatek, chodit hrát občané třeba tenis? Né všichni jsou členy Sokola, né všichni jsou fotbalisti. Sokolovna jako taková, byla dříve hlavně využívána jako sál pro zábavy a společenské akce. Občas se objevila jakási sešlost, která si půjčila klíč od pana Jandovského a šli si zahrát fotbálek nebo volejbal. Nic méně, hlavní sportovní aktivita na obci byl vždy fotbal Pod značkou Sokol Veltěž.
        Je asi zbytečné uvažovat o tom, že by bylo hřiště využito pro jinou aktivitu nebo dokonce zrušeno.

        2
        12

  2. 20.7.2020 @ 18:45 Venca

    Zdravím všechny příznivce ZZ.
    Musím reagovat na komentář Mirka. Celkově Valná hromada byla špatně zvládnutá. Na to, že paní starostka byla jako host a přišla pozdě zhruba po 45 minutách, kdy Valná hromada začala, tento kolorit patří zřejmě k paní Slavíkové. I na mě dělal dojem, že někdo má lobby, aby hřiště na fotbal připadlo obci. Historické vlastnictví patří Sokolu a postavení multifunkční haly vedle hřiště, kdy pozemek patří církvi je podle mě likvidační vůči Sokolu. Obec by měla mít zájem Sokol podporovat. V okolí není takto velký sál a nutné z této pozice dostat co nejvíce. A srovnávat Líbeznice a Veltež nelze, zde jsou historické věci, které k Sokolu patří. Vrchol schůze bylo kdy paní starostka polemizovala zda nebude Sokol za 30 let zrušen v roce, kdy Sokol slaví 125 let založení Sokola.
    Bohužel, zde bylo vidět, že náplavy jsou náplavy. SPORTU NAZDAR
    VENCA

    aln

    39
    1

    Odpovědět

    • 21.7.2020 @ 13:27 Eva

      Dobrý den, Venco nechci být jízlivá, ale plánovat multifnkční halu když nejsem schopen zajistit běžné věci jako opravu chodníku anebo silnice, je troufalé. Plán a realizace jsou naprosto odlišné věci. Buďte v klidu a Sokolu nazdar

      30
      3

      Odpovědět

      • 21.7.2020 @ 19:30 Venca

        Děkuji za uklidnění, ale musíme pozorovat cvrkot kolem SOKOLA, aby se to nevzrhlo.
        Venca

        22

      • 22.7.2020 @ 8:08 Pozorovatel

        Ne jenom kolem Sokola, lidi zacinaji byt rozladeni, delaji se zbytecne veci, vladne nam arogance moci a kamaradcov je to nekdy az smutne pozorovat tak vyraznou zmenu osobnosti. PV

        28
        1

  3. 21.7.2020 @ 13:46 Wilda z Veltěže

    Bohuzel pani Slavikove evidentne chybi vetsi pokora a ucta. Organizace s takovou historii by si zaslouzila maximalni peci a podporu. Stejne tak v pozitivnim smyslu kontrolu nad tim, kdo ji ovlada a jak zodpovedne osoby hospodari s jejim majetkem, nebot historicky uz je proste nedilnou soucasti obce.
    Mozna by stalo za to precist si neco o historii Sokola Veltez … http://www.sokolveltez.cz/index.php?section=hlavni&page=historie
    aby i osoby, ktere k mistu nemaji buhvi jaky vztah, nebot zde nevyrustali, si uvedomili hodnotu, ktera se neda vzdy vyjadrit v penezich.

    31

    Odpovědět

  4. 22.7.2020 @ 11:31 Miroslav Musílek

    Jardo,
    většina toho o čem píšete ve Vašem posledním příspěvku je o tradici a historii. A právě o udržování a rozvoji té téměř 125 lété historie Sokola by nám všem mělo jit.

    22

    Odpovědět

  5. 22.7.2020 @ 14:15 Olda

    Dovolte, abych též něco přihodil do soudku. Již dnes spousta lidí v obci ví, že volit paní starostku a její kamarádíčky byl omyl. Nemá úctu k ničemu co kdy bylo vybudováno v obci. Jak smutné.

    24
    2

    Odpovědět

  6. 22.7.2020 @ 20:02 Olda

    Chtěl bych dodat, že to není o tom kdo se tu narodil a žije celý život, ale o tom jaký k obci a k lidem kteří zde žijí mají vztah. A paní starostka nemá žádný. Zlikvidovala obecní úřad, technické služby, obecní policii a teď se pustila do TJ Sokol pak dojde na hasiče. No co si občané zvolili to mají. Doufám, že příští volby si každý rozmyslí koho volit.

    18
    1

    Odpovědět

    • 22.7.2020 @ 20:55 Liwer

      S tou likvidací policie bych byl opatrný, zatím to spíš vypadá na vylepšení policie. Předtím to byla skupina exhibo + nemakačenka.
      Tech. služby jsou pořád to samé. Hasiči nevím.
      Horší je to s její arogancí. A to, že lidi litují, že ji volili, je někdy pravda, už jsem to od některých taky slyšel.

      20
      4

      Odpovědět

      • 23.7.2020 @ 16:55 Jarda

        Ano, zlikvidovala se naprosto zbyteční říční hlídka, cyklohlídka, hlídka na koních, tak zvaný okrsek v Klecanech a spousta věcí, které měli dělat pouze prezentaci OP. například v rámci tak zvaného zajišťování veřejného pořádku – vožení občanů na člunu, včetně činovníků ČSSD. Účast na všech kulturních akcích, jakoby pořadatelé byli neschopni zajistit veřejný pořádek. Do OP se masívně investovalo, nakupovala se technika, včetně radaru, který se využíval sporadicky, neboť se zjistilo, že není kde zastavit vozidlo přestupce a bylo komplikované se dohodnout o úseku s PČR, Skutečná bomba je kamerový systém, s rozmístěním asi 14 Cti kamer, které sledují pohyb občanů.
        Aby došlo k vyhodnocení všech záznamů, nemohli by strážníci dělat nic jiného, než sedět u monitoru a přehrávat si záznamy a dohledávat přestupce Takovýto systém je vhodný pro velké MP , které mají operačního u kamer a hlídky v terénu, pak je využit. Často jsem navštěvoval stránky OP, bylo tam spousta informací, z kterých jsem nabydul tohoto dojmu.
        Podle mého názoru, mají být strážníci v terénu a né za monitorem, neboť se přestupky na služebně nedějí. Já osobně vítám změnu. Slova o likvidaci tohoto orgánu obce jsou naprosto nepatřičné, zrovna tak Technických služeb, Hasičů a Sokola.

        4
        13

    • 23.7.2020 @ 8:04 Miroslav Musílek

      Oldo,
      pod Vaší první větu se rád podepíšu. Ano, nejde o to, jak dlouho žijete v obci, ale o vztah který k ní máte. Je jasné, že člověk, který tu žije dejme tomu 30+let bude mít vztah jiný než člověk, který tu žije třeba 2 roky, to je normální věc. Všem by ale mělo jít o zachování tradic, zachování a podporu fungujících spolků, setkávání občanů, ale i o takovou “hloupost” jako je sousedska výpomoc, která se několikrát stala terčem posměchu a neuznani několika “moudrých”.

      20

      Odpovědět

      • 23.7.2020 @ 18:55 Miroslav Musílek

        Jardo,
        nemyslím si, že říční hlídka, cyklohlídka nebo hlídka na koních byly zbytečné. Účast policistů je v některých případech na kulturně-společenských akcích vyžadována. A pokud ne, co je špatného na tom, že se tam ukážou? Mimochodem i současní strážníci byli přítomni dnu architektury…..

        19
        5

  7. 24.7.2020 @ 15:21 Jarda

    Dobrý den pane Musílek, co se týká říční hlídky – Obce si zřizují OP zejména na zajištění veřejného pořádku, řeší přestupky proti majetku, i přestupky v dopravě. Odhalováním a řešením přestupků chrání ostatní občany před případnými následky přestupků, které jsou přestupci konány. Vás skutečně pálí přestupky spáchané v dopravě na řece Vltavě? Skutečně se tyto přestupky, jsou li vůbec, dotýkají občanů Zdib, Veltěže, Přemyšlení, Brnek, Zlatého kopce, nebo Holosmetek? Není důležitější pro občany řešit dopravu na silnicích, činit prevenci přítomností v obci, aby nedocházelo třeba ke krádežím? Krom jiného, strážníci přestupky na řece nemohou projednávat, ale musí je jen předat.
    Hlídka na koních – měla obec vycvičené koně pro zákroky proti narušitelům veřejného pořádku a byli strážníci vycvičeni k ovládání těchto koní, nebo šlo o píarko OP? Nemohli se do oblasti chat přepravit autem a tam provést kontrolu pěší hlídkou?
    V případě, že je kulturní a společenská akce vedením obce vyhodnocena jako riziková, určitě je přítomnost strážníků na místě. Ale aby byly všechny akce rizikové, zejména když nedocházelo k narušení veřejného pořádku, je divné. Místo na akci, by měli být strážníci v obci a hlídat, aby vracející se občané, ovlivnění alkoholem nenarušovali v obci veřejný pořádek například aby při účasti strážníků na akci v obci někdo nepodpálil kontejner na odpad. Řešit parkování vozidel. Akce patří pořadatelům a až když nezvládají, zavolat OP, která může držet pouze pohotovost za 15% platu a nikoli 100% za účast na akci. Naopak bych zase uvítal, kdyby strážníci, hasiči, záchranáři udělali svoji akci, kde by se prezentovali v ukázkách techniky a služebních zákrocích.

    5
    10

    Odpovědět

    • 24.7.2020 @ 21:19 Svobodný občan

      Pane MusílKU, případně pane starosto, což mně by se podle jeho vyjadření líbilo!

      14

      Odpovědět

      • 25.7.2020 @ 12:33 Miroslav Musílek

        Svobodný občane,
        dekuji Vám za užití správného oslovení 🙂 (teď rozhodně nemyslím toho starostu)
        Věci jsou stále na samém začátku. Ale děkuji.

        11

    • 25.7.2020 @ 12:27 Miroslav Musílek

      Dobrý den pane Jardo,
      za mě osobně je zajištění bezpečnosti v celé obci důležité. Patří-li do naší obce i úsek Vltavy a jejího břehu a nejsou-li jiné možnosti, tak prosím, proti tomu aby se tam policie projela nic nemám. Nehledě na fakt, že už samotná přítomnost strážníků funguje jako prevence. Nemluvím o případné pomoci složkám IZS v případě potřeby. Ale o tom bychom zde mohli psát eseje. Každý člověk má na věc svůj pohled a je třeba ho respektovat.
      Pokud jde o přítomnost strážníků na akci, která se koná pod širým nebem, tak nevidím důvod proč by se na takové akci nemohli objevit – opět jako prevence a poté zajišťovat pořádek v obci. A je úplně jedno, kdo akci pořádá.
      A posledni moje reakce se týká prezentaci hasičů a policie. Hasiči, stejně jako fotbalisté jsou spolek, který má poměrně hodně členů a širokou základnu. Z toho důvodu si pořádají svoje akce, hasičský Srandamač, hasičskou zábavu, maškarní fotbalistů. Policie tolik členů nemá, proto se prezentuje (prezentovala) na jiných akcích.

      14
      1

      Odpovědět

      • 25.7.2020 @ 16:35 Jarda

        Dobrý den, pane Musílku, v případě, že se dějí na řece přestupky a obec zadá úkol OP je řešit, tak tomu rozumím. Souhlasím s tím, že krátkodobá přítomnost, jako prevence na akcích není na škodu. Tak to však nebývalo. Viz např. Slavnosti břehů. Myslím však, že už je zbytečné se zabývat tím co bylo, máme nové obsazení OP a uvidíme jak službu občanům budou vykonávat. Zda půjde o vybudování renomé OP. a nebo službu občanům.
        Hezký den Jarda.

        4
        8

    • 29.7.2020 @ 14:28 Olda

      Dobrý den pane Jardo,
      tak proč se nyní projíždějí děti na služebním člunu obecní policie. Nebýt bývalého vedení neměl by se kde prsit nový velitel OP, protože člun by nebyl. A konečně by taky začali nový strážníci něco dělat za celou dobu jsem je nikde neviděl natož pak chodit na pěší. 😀

      10

      Odpovědět

      • 31.7.2020 @ 16:37 Jarda

        § 2

        Obecní policie při zabezpečování místních záležitostí veřejného pořádku a plnění dalších úkolů podle tohoto nebo zvláštního zákona

        a) přispívá k ochraně a bezpečnosti osob a majetku,

        b) dohlíží na dodržování pravidel občanského soužití,

        c) dohlíží na dodržování obecně závazných vyhlášek a nařízení obce,

        d) se podílí v rozsahu stanoveném tímto nebo zvláštním zákonem na dohledu na bezpečnost a plynulost provozu na pozemních komunikacích,

        e) se podílí na dodržování právních předpisů o ochraně veřejného pořádku a v rozsahu svých povinností a oprávnění stanovených tímto nebo zvláštním zákonem činí opatření k jeho obnovení,

        f) se podílí na prevenci kriminality v obci,

        g) provádí dohled nad dodržováním čistoty na veřejných prostranstvích5) v obci,

        h) odhaluje přestupky, jejichž projednávání je v působnosti obce,

        i) poskytuje za účelem zpracování statistických údajů Ministerstvu vnitra (dále jen „ministerstvo“) na požádání údaje o obecní policii.
        Proč se nyní projíždějí děti na služebním člunu obecní policie to opravdu nevím.

  8. 25.7.2020 @ 18:15 Miroslav Musílek

    Dobrý den Jardo,
    nejen na řece, ale i na přilehlé cyklostezce.
    Nicmene máte pravdu, minulost nezmenime. Je potřeba koukat do budoucnosti naší obce. Je potřeba tvrde pracovat a zanechávat výsledky. Už se toho namluvilo a ukázalo mnoho, ale je třeba také začít konat.
    Mějte hezky víkend.

    15

    Odpovědět

    • 26.7.2020 @ 17:07 Standa

      Vážení, myslím, že naše op se lišila od ostatních op, že byla vybavována technikou, kterou se při každé příležitosti chvástala na stránkách op a na všech možných akcích . Nejspíš šlo obci o vybudování velké op s působností v mnoha nasmlouvaných obcích s maximální možnou vybaveností. Jak se však lišily výsledky činnosti od podobných méně vybavených policií?
      Technika byla pořízena, personální obsazení na provoz techniky byl ?

      2
      3

      Odpovědět

      • 26.7.2020 @ 22:22 Miroslav Musílek

        Stando, jakou konkrétní techniku máte na mysli, když píšete o chvastani na stránkách OP a všech možných akcích?

        12

      • 26.7.2020 @ 22:46 Mucha

        Stando vy vite z jakych penez to bylo placeno? Nemohlo ty byt z nejakych dotaci? Jestli si dobre pamatuju s dotacemi nemely Zdiby v minulosti problem. Na kolik dotaci si Zdiby sahly v tomto volebnim obdobi?

        17

  9. 31.7.2020 @ 20:04 Miroslav Musílek

    Pane Jardo,
    nejde mi přidat komentář přímo k Vašemu poslednímu příspěvku, proto takto nepřehledne.

    “Proč se nyní projíždějí děti na služebním člunu obecní policie to opravdu nevím.”
    Já, nejen Vám pane Jardo odpovím, bez ohledu na “politickou” příslušnost. Protože dělají přesně to, co dělala OP vždy, pokud k tomu byla možnost. Dává o sobě vědět mezi lidmi – prezentuje techniku. To jsou právě ty možnosti, které ona má. A není na nich vůbec nic špatného. Mimochodem děti, o kterých se zmiňujete, byly z příměstské tábora pořádaného v prostorách MŠ Zdiby.
    Položím Vám pane Jardo otázku. Kritizujete účast strážníků na různých akcích. Co je prosím špatného, pokud se strážníci účastní například Masopustu? Děkuji za Vaši odpověď.

    Odpovědět

  10. 1.8.2020 @ 13:28 Jarda

    Dobrý den pane Musílku.
    Na Masopustu je přítomnost žádoucí, jde o průvod a je třeba usměrňovat dopravu. Jak se díváte na vožení činovníků ČSSD na Slavnostech břehů, pod rouškou zajišťování veřejného pořádku?
    Zrovna včera jsem slyšel v televizi relaci o říční hlídce v Praze, kdy strážníci, aby byli platni, musí mít záchranářský kurz, potápěčský kurz, samozdřejmě průkaz vůdce člunu.V Praze je na řece skutečně velká frekvence lodí a jsou tam platni. V nočních a večerních hodinách řeší alkohol a rychlost jízdy. Je možné, aby obec, které patří část Vltavy , kde není takřka žádný provoz, se soustředila na říční hlídku, samozdřejmě, včetně kvalifikace strážníků a vybaveností techniky, čas věnovala (v letních měsících) řece na úkor času k zabezpečení veřejného pořádku v obci, kde je daleko větší možnost protiprávních jednání ať přestupků nebo přečinů? Mě by bylo milejší, kdyby o sobě dávala vědět OP počty odhalených a vyřešených přestupků, jak je to obvyklé u ostatních obecních policií a v obci nedocházelo k protiprávním jednáním. To je to, zač si platíme službu OP. a nikoli za prezentaci techniky. Přeji hezký den Jarda.

    1
    4

    Odpovědět

    • 1.8.2020 @ 16:19 Miroslav Musílek

      Dobrý den Jardo,
      pokud je mi známo, tak činovníci ČSSD byli na slavnostech jako hosté. A upřímně, mě je jedno kdo je z jaké strany. Jako hostovy, pokud neodmitne, mi přijde logické nabídnout svezení. Tím spíš, že se tam vozí / vozili návštěvníci. Skutečně na tom nevidím nic špatného. Nehledě na fakt, že tyto akce jsou většinou jednodenní.
      Jsem osobně zvědav, jestli budete mít něco proti přítomnosti strážníků na chystaném Kotliku, nebo hasičském Srandamači…. Aby to nebylo jak Vy říkáte, pod rouškou.
      Přestaňme pořád někoho kadrovat. Je jedno jestli je někdo z ČSSD, ODS, ANO, KSČM….důležité je přeci, aby daný člověk měl zájem o obec.

      Odpovědět

      • 1.8.2020 @ 18:22 Jarda

        Pane Musílku, máme na věc rozdílný názor a asi se v zajišťování veřejného pořádku a zároveň účasti na akci neshodneme.
        Nic méně, děkuji za názory a komunikaci, hezký den Jarda.

        1
        2

  11. 1.8.2020 @ 18:35 Miroslav Musílek

    Pane Jardo,
    ano, co člověk, to názor. Tak je třeba k tomu přistupovat a respektovat.
    Musím, se přiznat, že některé Vaše názory a informace mi byly blízké. Především pak ty historického rázu. Děkuji Vám za ně. Mějte hezky den.

    Odpovědět

  12. 2.8.2020 @ 16:15 Standa

    Nevím jak to bylo u nás dříve a nevím jak je to nyní, ale obecní policii řídí starosta, nebo jiný člen zastupitelstva obce pověřený zastupitelstvem obce.
    Jsou zde různé názory, na účast strážníků na kulturních akcích. Jeden, že by se měla vyhodnotit rizikovost akce (možná z množství řešených přestupků při akci minulé) asi se chovat i ekonomicky, druhý názor, např, že o sobě dává účastí op na akcích vědět. tedy důležitá prezentace. Starosta, který řídí op to nemá v rozhodování lehké, nemůže uspokojit každého občana, aby bylo po jeho. Možná by pomohlo studium zákona o op.

    1
    1

    Odpovědět

    • 2.8.2020 @ 17:38 Miroslav Musílek

      Souhlasím s Vámi Stando.
      Názorů na fungování OP můžeme mít každý kolik chceme. Ale dovolím si tvrdit, že nikdo z nás zákon o OP neznáme.
      Právě proto zde diskutujeme, abychom svobodne vyjádřili své názory a laicky pohled na věc.
      Nicmene rád bych upozornil, že téma OP nebylo tím hlavním tématem této diskuze.

      Odpovědět

      • 2.8.2020 @ 18:19 Temno

        Jarde se Standem jsou jako roman od soudruha Jiraska, Proti vsem. Meli by napsat svuj pohled na vec a nezaneradit diskuzi vecmi na ktery se nikdo nepta a nikoho nezajimaji. At zalozi nove tema o OP.

  13. 2.8.2020 @ 18:46 Jarda

    Nejprve omluva za odchýlení se od tématu – ostřejší výměny názorů paní starostky s některými členy Sokola ohledně fotbalového hřiště.
    Kdo absolvoval základní školu devátým ročníkem, ví, že Jirásek nemohl být soudruh. Nebo se dnes dějiny učí jinak? To by pan Tyrš koukal.

    Odpovědět

    • 2.8.2020 @ 19:19 Temno

      A nema ani smysl pro humor. Soudruh Jirasko – film Tankovy prapor

      Odpovědět

    • 2.8.2020 @ 19:45 Miroslav Musílek

      Jardo omlouvat se nemusíte, některé příspěvky k tomu diskutující svedly.
      Svým příspěvkem jsem chtěl vyjádřit osobní pohled na věc, která mě velmi překvapila a poněkud zarazila a v kontextu proběhlých události vyznívá poněkud zvláštně – mírně řečeno.
      Je mi jasné, že někteří kolegové z Výkonného výboru Sokola a nejen Ti, můžou mit na věc svůj pohled. Já ho respektuji a respektovat budu. I proto jsem deklaroval, že se jedna pouze o můj soukromý názor. Jiné názory respektuji a byl bych rád, kdyby byl můj názor respektován také.

      Odpovědět


Vaše komentáře

Váš email nebude zveřejněn.

Copyright by zdravezdiby.cz 2018-2020  Podmínky - Pravidla