Trafika Zdiby

Nechápal jsem proč Radim Kango Slezák přestal kydat hnůj a udávat. Už to vím.

Čus Jakub

Fotografie v příloze

 

 

 

 

 

Děkujeme za přečtení článku, budeme rádi za Váš názor a komentář. Mějte se dobře... zdravezdiby.cz

Pro stálé přispěvatele i ostatní, nabízíme pro zjednodušení možnost REGISTRACE

Názory a obsah článků nevyjadřují stanoviska a názory provozovatele ani redakce portálu zdravezdiby.cz a za jejich obsah nenese žádnou odpovědnost

 

 


'Trafika Zdiby' 31 komentářů

  1. 3.9.2019 @ 11:52 Wilda z Veltěže

    Tajemnik na obci velikosti Zdib potrebuje asistentku… oh my got! 🙉
    Predchozi vedeni nemelo tajemnika, o asistence netreba hovorit 🤨
    Huraaa milion rocne z obecnich penez pryc pro dve funkce navic 💸💸💸
    O kolik dotaci uz zazadali? Jo o zadne. Jo aha pardon, nac dotace, kdyz muzeme obirat lidi… viz vydirani lidi co chtej stavet o poplatky za hrubou podlazni plochu (HPP)

    30

    Odpovědět

    • 4.9.2019 @ 17:43 Jarda

      Obce mohou zřídit funkci tajemníka obecního úřadu. Tajemník obecního úřadu je odpovědný za plnění úkolů obecního úřadu v samostatné působnosti i přenesené působnosti starostovi.
      Není-li v obci zřízena funkce tajemníka obecního úřadu nebo není-li tajemník obecního úřadu ustanoven, plní jeho úkoly starosta.
      Tajemník obecního úřadu
      a) zajišťuje výkon přenesené působnosti s výjimkou věcí, které jsou zákonem svěřeny radě obce nebo zvláštnímu orgánu obce,
      b) plní úkoly uložené mu zastupitelstvem obce, radou obce nebo starostou,
      c) stanoví podle zvláštních právních předpisů33) platy všem zaměstnancům obce zařazeným do obecního úřadu,

      d) plní úkoly statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisů vůči zaměstnancům obce zařazeným do obecního úřadu,

      e) vydává spisový řád, skartační řád a pracovní řád obecního úřadu a další vnitřní směrnice obecního úřadu, nevydává-li je rada obce.

      Tajemník obecního úřadu se zúčastňuje zasedání zastupitelstva obce a schůzí rady obce s hlasem poradním.

      Tajemník obecního úřadu nesmí vykonávat funkce v politických stranách a v politických hnutích.
      Na plnění těchto úkolů, bych mu asistentku dal.

      2
      6

      Odpovědět

      • 5.9.2019 @ 0:32 Wilda z Veltěže

        Jardo myslite na plneni ukolu v politickych stranach nebo politickych hnutich? Jo v politice je ruznych slizaku dost…

        18
        1

      • 7.9.2019 @ 15:48 Jarda

        Tajemník je odborník přes zákony státní správy. Je mimo politiku. Jestliže by viděl, že na úřadě politici jednají protizákonně, musí na to upozornit. Nemělo by projít žádné svinstvo. To je na tom to hezké.

        3
        2

    • 5.9.2019 @ 18:37 Alena

      Přečtěte si komentář od defabulátora co je kus dál pod článkem a dost logicky to vysvětluje. Pak zjistíte, jak se pletete. Zachováte se, jako slušný člověk a omluvíte se jim, nebo se budete tvářit, jako by se nic nestalo a zachováte si svoji image pomlouvače. Asi to druhé, že ano?!!

      2
      17

      Odpovědět

      • 5.9.2019 @ 20:41 Wilda z Veltěže

        Aleno to pisete Jardovi?
        Jinak by me zajimalo, v jake pasazi je to dost logicke vysvetleni od defibrilatora.

        13
        2

      • 6.9.2019 @ 7:24 Lopata

        Pro nekoho vysvetleni , pro nas co makame za 150 na hodinu neuveritelna drzost. Drepim v buse a neverim , prej bezte si to nekdo zkusit za almuznu 300 tvl husty

        15

  2. 3.9.2019 @ 19:56 123

    A vsichni spolecne nic nestihaji 😀

    29
    1

    Odpovědět

  3. 4.9.2019 @ 7:34 VK

    „Pecunia non olet!“ neboli Peníze nesmrdí

    25

    Odpovědět

  4. 4.9.2019 @ 8:25 Zdiblík

    Hmm, nějak nechápu logiku tohoto příspěvku. To jako že nové vedení obce dává trafiku rodině Slezákových, aby pan Slezák přestal kritizovat kroky bývalého vedení, tedy současné opozice? Na tohle opravdu má představivost už nestačí. Pokud vím, tak jediná doložitelná trafika v minulém volebním období byla Zdiby Reality, s.r.o.

    7
    10

    Odpovědět

    • 4.9.2019 @ 9:20 Hejtr

      Taky mi to prijde spis jako takovej ten kamaracoft, kdy pani Slezakova chtela mit praci kousek od domova, a protoze jsou vsichni jedna parta, co bojovala proti satanovi Tvrdymu, tak ji vytvorili tuhle pozici. Skoda ze to neni nejakej nezaujatej profik a je to proste jenom trafika, treba by ta pozice i davala smysl, nevim. Jak vsude vidim tuhle Cesneky, Slezaky, Fabiany (Kubicky) apod., tak se musim jenom smat. Pani Slavikova si hrala na pani transparentni a pritom rozdava takovy kamaracofty, mohla by se trosku stydet.

      24
      1

      Odpovědět

    • 4.9.2019 @ 9:33 Chupacabra

      Správná úvaha Zdiblíku. Zdiby Reality a osoby působící kolem tohoto eseróčka si mohli přijít na hezkej peníz. Smutný zvrat v životě, kdy očekáváš podobnou formu výdělku, potažmo trafiky v podobě neomezenýho řízení Zdib a dostaneš flek sekretářky tajemníka… Ale buďme rádi za firmu Asistentka tajemnice s.r.o., jestliže to tomu páru zavřelo papule. Starostka neni hloupá osoba, což si stále spousta lidí zjevně neuvědomuje. Shodneme se asi všichni, že je to minimálně win-win a ekonomický na všech stranách ne? Přej a bude ti přáno.

      20

      Odpovědět

    • 5.9.2019 @ 0:51 Wilda z Veltěže

      Zdibliku mel jsem te za inteligentniho cloveka, avsak na zaklade tve uvahy kdo proc koho za co prestal kritizovat jsem o tom lehce zapochyboval. Nicmene pochybovat o tvem bystrem mysleni by byla chyba, nebot to od tebe byl pouze chytry manevr, jak odpoutat pozornost od skutecnosti. Skoro jako by ses ucil u pana Colomba.
      Takze polopate: Slezaka zena dostala hezkou trafiku jako odmenu manzelum Slezakovym za permanentni a vlastne kompletne lzivou kritiku byvaleho starosty, coz vedlo k poskozeni jeho jmena a jiste tato kritika mimo jine prispela k znacnemu zisku strany pani Slavikove. A co je podstatne a co si tak sikovne prekroutil… taktez tuto trafiku Slezakovi obdrzeli jako snahu o to, aby se ten hnus, co Slezak siril proti Tvrdemu, neobratil proti soucasne starostce. Jinymi slovy: touhle trafikou Slezaka starostka zkrotila.
      Agenda tajemnika na obci s cca 3500 obyvateli neni tak rozsahla, aby k jejimu obstarani musel mit tajemnik jeste asistentku (predtim tajemnik ani nebyl, Tvrdy tuto agendu delal sam, cimz Zdibum usetril nemale penize). Vznika tedy otazka, zda starostka nedala Slezakove trafiku a tajemnikovi hodne volna za hezke penize 💵
      O tom vic priste. A ze to bude zajimave 👀

      24
      2

      Odpovědět

      • 5.9.2019 @ 8:55 Zdiblík

        Wildo, na rozdíl od tebe se nesnažím na věci nahlížet černobíle a rozdělovat lidi na a priori dobré a zlé, na odpůrce/stoupence či stoupence/odpůrce pana Tvrdého. Z toho možná pramení tvé pochyby o mé inteligenci. Haníte zde paní Slezákovou, označujete ji za trafikantku, a přitom ji nikdo neznáte. Chápu, že trafiky se zde v minulosti rozdávaly, a tak “logicky” usuzuješ, že to tak musí být i nadále. V tvé optice je to možná normální přístup, ale doba se změnila, lidi se změnili a postoje se taky změnily. Nevím, proč by měla být paní starostka panu Slezákovi něčím zavázána a něčím se mu odvděčovat. Pokud vyhrála volby, tak je vyhrála jedině svou prací a prací svojí skupiny. A pokud někdo dostane pracovní pozici, tak primárně na základě svých dovedností. Také mi není jasné, proč by paní starostka měla někoho krotit. Každý ať si říká co chce.

        8
        6

      • 5.9.2019 @ 9:57 Horst19

        Zdiblík: Ono se s paní Slezákovou bohužel svezl sňatek s panem Slezákem, což nemusíte Zdiblíku vy ani já vždy chápat. Že máme názory každý jiné, je pravda. Že se to nemusí každému líbit, to je samozřejmost. Osobně neznám ani jednoho z nich, tudíž by bylo sprosté vynášet rozsudek. Háček je v tom, když se pan Slezák sám sebe považoval za ředitele zeměkoule a chrlil své bláboly, kde jen mohl, tak si chtě nechtě názor uděláte i bez setkání.
        https://youtu.be/O3YfG9_6qoM
        Ten člověk opravdu nemá špetku cti v těle, což v konečném důsledku se podepsalo i na jeho nápadu šířit nejen toto video. Teď se zeptám pane Zdiblíku, myslíte si, že ten ubrečenec ve videu změnil své názory s dobou, o které Vy píšete? Nikdy žádné názory neměl, bude ty divadélka hrát stále 🙂

        18

      • 5.9.2019 @ 10:55 Wilda z Veltěže

        Zdibliku je moc dobre, ze okoli soucasneho vedeni je ti blizke a mas prehled, proto se te zeptam: bylo na pozici asistentky tajemnika vypsano vyberove rizeni?

        16

  5. 5.9.2019 @ 13:39 defabulátor

    Jen upozorňuji, že
    1) paní Slezáková není asistentkou pan tajenmníka, jak tady píšete. To že jsou oba napsaní na jedné ceduli u vstupních dveří je jen proto, že se jimi vstupuje do dvou samostatných kanceláří. Práci kterou prokazatelně dělá pro obec pak rozhodně nelze považovat za dar, prebendu a nebo výhodu a podobně, jak si zjevně někteří jedinci myslí. Chcete pracovat pro obec, klidně se na úřadě zkuste optat, určitě se tam pro vás práce také najde a poznáte, o čem to vlastně je, jak dlouho to ale vydržíte je už jiná otázka.
    2) současný tajemník dělá, mimo jiné své povinnosti vyplývající pro něj ze zákona, další věci, na něž se dříve najímali externí právníci a různí “poradci” za výrazně vyšší náklady, tedy práce, které nikdo z dřívějšího vedení rozhodně nedělal sám, ale byly na ně najímány externí firmy a osoby, takže zřízením tohoto místa a také samostanou a kvalifikovanou prací jednotlivých členů vedení obce došlo i k prokazatelným dlouhodobým úsporám a zvýšení kvality služby občanům včetně přístupu k nim bez rozdílu anebo “protekce”.
    Jestli chcete něco vědět, proč se nezptáte přímo jich na úřadě a místo toho tady vymýšlíte tyhle blbosti? A případné kecy o tom, že Vám stejně nic neřeknou si nechte od cesty, protože to je už pak vyloženě lež.
    Zjevně tedy fabulujete a spojujete nespojitelné jen pro, aby jste ukázali své “oprávněné rozhořčení na plýtváním”, ale aniž by jste o tom více věděli a trochu do toho viděli. Prokazujete tím spíš svojí neznalost, než cokoliv jiného a skočí Vám na to nejspíše opět jen pár jedinců.
    Pac a pusu

    6
    13

    Odpovědět

    • 5.9.2019 @ 15:05 Robin

      Dobre odpoledne, mam v tom zmatek a prosim o vysvetleni. Dostala tedy pani Slezakova nove vytvorene misto na urade (hanlive zde trafiku) a nebo je to fabulace ( nepravda, vymysl)? Dekuji Robin

      18
      1

      Odpovědět

    • 5.9.2019 @ 15:09 Wilda z Veltěže

      Vety typu “na něž se dříve najímali externí právníci a různí “poradci” za výrazně vyšší náklady” jsou proste skvely! 😀
      Hajit trafiku z obecnich (verejnych) penez tim, ze zacneme opet spinit obecne spinicimi recmi tohoto typu predchozi vedeni a rikat, ze to delame lip, pritom tady je do oci bijici trafika pro Slezakovy jakozto nejvetsi spinitele Tvrdeho a velike podporovatele Slavikove… boze jak dlouho myslite, ze vam to lidi budou bastit?
      Mysleni aktualniho vedeni obce typu: My jsme ciste lilie, nas kritizovat je nepripustny hrich, ale podivejte se na ty satany Tvrdeho a spol… Ze uz vam neni hanba.

      16
      1

      Odpovědět

      • 5.9.2019 @ 16:12 defabulátor

        Jednoduché počty. Zaměstnanec ve veřejné správě za tabulkový plat 200-300 hrubého za hodinu, pracující každý den min. 8 hodin udělá soustavně více práce za menší peníze, než najatý externí poradce či právník, pracující jen na vybraných věcech (a často právě nahrazující práci chybějícího zaměstnance) za hodinovou sazbu od 1500 výše (nejčastěji tak 2200-2500). Tedy externista za stejné peníze (pokud by účtoval měsíčně stejnou výši jako zaměstnanec) rozhodně udělá méně práce, tedy je logicky externista dražší. Tak to prostě ekonomicky je a jakákoliv argumentace proti tomu je lichá. Zbavit se se externích dodavatelů (drahých), pokud je mohu nahradit levnějším zaměstnancem je naprosto rozumný, srozumitelný a logický postup a ve veřejné správě jedinný možný a asi i správný.
        Co je na tom nepochopitelného, to fakt nevím a čím konstatování prokazatelného faktu někoho poškozuje, tak to už vůbec netuším.
        A nové zřízení pracovního místa, to nevím, ale rozhodně se musí postupovat při jeho vytvoření dle zákona a jsem přesvědčen, že by dle něj takto rozhodně na obecním úřadě postupováno bylo.
        Trafika? Pokud vím, tak se starala o plesnivý archiv obnovu a třídění dokumentů a dokumentací a zajišťuje i další činnosti. Chcete to jít dělat místo ní, běžte se nabídnout. Nebo se tady jen “plácá voda”
        Pusana na nosana

        5
        13

      • 5.9.2019 @ 16:48 Chupacabra

        Defabulátore, je krásné vidět, jak to každý zná jinak. Ke mně se to zase dostalo s poznámkou, že si montérky oblékl i Herr Slezák a rypákem se tam zabořoval do všech jemu zapovězených spisů, ke kterým se jeho závistim účelovym spolkem nedostal a hledal co by tak na někoho našel a co ten Tvrdý se Žáčkem v tom shnilém archivu schovávají. Dlouho tu zřejmě nežijete, však to je dobře, že někdo má stále optimistické smýšlení o všech sousedech. Je dobré mít všechny informace, ne jen to, co se Vám hodí a čím zakryjete skrytou nenávist v lidech, kteří se tváří jako sluníčka.

        14
        3

    • 5.9.2019 @ 15:25 Chupacabra

      Smutná argumentace, ale od toho jsou diskuze. Poukazujete na pár jedinců, kteří na jakousi dle Vás zjevnou manipulaci informací skočí. A pro tu druhou skupinu jedinců, opět dle Vaší logické argumentace lépe zvanou jako stádo tupé hmoty, to vysvětlujete zde veřejně, aby se náhodou nechytli? Beru první část komentáře s vysvětlením, nicméně dodatek, že tomu nikdo nevěří, je beztak pro Vaše namlouvání si něčeho, čemu chcete Vy sám/a věřit. Častokrát nesouhlasim s tim, co se tu kde napíše za sra…, ale byl bych tim souzením opatrnější, znáte to s tou potrefenou husou…

      16
      2

      Odpovědět

    • 7.9.2019 @ 10:06 Kvido Hustý

      Jasně, úřad by vlastně ani nefungoval bez přítomnosti těchto lidí a takového množství lidí, náplň a agenda úřadu je opravdu ohromná, to vidíme každý den při všech těch změnách a novinkách (ironie) Pac a pusu i vám Konfabulátore

      15
      1

      Odpovědět

  6. 6.9.2019 @ 20:55 ypkis

    …no pomalu začínám mít pocit, že je čas se z těchto končin odstěhovat…

    16
    5

    Odpovědět

  7. 7.9.2019 @ 16:46 ypkis

    …myslím to vážně s tím stěhováním. V takové malé obci a tolik nenávisti! Za čímkoliv se hledá cokoliv….

    5
    9

    Odpovědět

    • 7.9.2019 @ 17:27 Svobodný občan

      Dobré odpoledne, společnost je zlá, sprostá, diskuze pomalu končí pro vysokou míru vulgarity. Není to jen v našich končinách, ale v celé tzv západní společnosti. Bohužel u nás hrubou nevychovanost a sprostotu vidíme i na té nejvyšší úrovni, prezidentem počínaje. Chybí nám slušný, morální vzor. V této konkrétní diskuzi jde o něco jiného, zmiňovaní vystupovali stejně nenávistně proti tehdejšímu úřadu. Souhlasím s vámi, taková malá obec a tolik nenávisti!

      14

      Odpovědět

      • 7.9.2019 @ 18:02 ypkis

        …ano já vím, že tato debata zde jo o něčem jiném, ale mrzi to všeobecně…je to hrozná škoda,že se doslova pár lidí nedokáže dohodnout. Nakonec by z toho dohodnutí se profitoval úplně každý…

        13

      • 7.9.2019 @ 18:20 Svobodný občan

        Souhlasím s vámi, ale znáte to… přeji vám hezký večer

        12

  8. 9.9.2019 @ 17:46 jordanov

    Páni, paní, diskutéři bez identity,
    nelíbí se mně veškerá polemika ohledně termínu „TRAFIKA“!! Podíváme-li se do minulosti a to je 20-tého století, tak zjistíme, že trafiky byly přidělovány vojákům – invalidům, kteří bojovali za naší vlast. Podstata tohoto počínání byla mravní. Pro vlast jsi obětoval, možná nějaký orgán či psychickou újmu a stát Ti dává právo se realizovat jako plnohodnotnému občanu naší republiky. To bylo na začátku první republiky!
    V současné době (druhá možná třetí republika) je to prezentováno jako něco co má adeptům dát možnost výdělku za jistou solidaritu k poskytovateli, bez jakékoliv újmy na zdraví fyzické či morální. Jedná se údajně o hmotné odplatě, tj za kolik?? chechtátů přistane na účtu a to především bez jakékoliv zodpovědnosti.
    Paní Slezáková (Mgr.) jistě pro obec vykonala mnoho pozitivního i přes 100% ovládaného manžela Radima (Ing.), který byl akční do doby zvolení nového vedení obce. Velká škoda, že ztratil náboj na potírání nepravostí a podávání trestních oznámení!! Právě proto, asi manžel vysunul do popředí komunální politiky svojí družku. Je nepochopitelné, že vysokoškolsky vzdělaná osoba, která nebyla schopná dokončit svá studia akademickým titulem!! přijala a možná se i ….(nechme jistých dohadů) vstoupila na potupnou funkci sekretářky. Toto pracovní úsilí jasně stíhali maminy od plotny a nebylo zapotřebí vysokoškolského vzdělání ba i v určitých okamžicích ani maturitního vdělání, stačila jistá protekce zvýrazněla fyzickými anomáliemi.
    Je možné, že zmíněná osoba bude vykazovat takové výsledky jako já prostý inženýr – trafikant – , který si nahrabal neskutečné milióny za svojí činnost pro obec. Je třeba utnout pochyby o mé činnosti ve prospěch obce.
    Já trafikant jsem na základě rozhodnutí volební skupiny se přiklonil ke skupině pana Tvrdého. Zajistil jsem obnovu a realizoval nová svítidla v počtu 50% tj. 300 ks v provedení světového technologickém trendu (LED), což původní správce (Etodo), i přes deklaraci ve smlouvě neučinil. Realizoval jsem osvětlení u Vltavy a lokalitě Střední. Připravil jsem projekty na veřejné osvětlení na Holosmetky (cena projektu cca 60 tisíc). Zaměnil jsem zářivková uliční svítidla za LED v počtu 35 ks v Dalasu. Opravil jsem 69 ks výbojkového osvětlení. Vyměnil jsem 150 ks vadných výbojek za nové zdroje. Nevím zda mám pokračovat dál! Asi je třeba zdůraznit, že jsem kromě této činnosti musel reagovat na ataky na zastupitelstvu coby zastupitel, jednatel s.r.o. a předseda finančního výboru.
    Jsem ujetý a přesto, že jsem nedostal mandát, jsem si dovolil pro obec dne 11. dubna dodat a předat 50 sazebnic české lípy a to přímo paní JUDr. Slavíkové starostce obce Zdiby. K dnešnímu dni je mně neznámo kde jsou vysazeny!!!! Byly-li vysazeny a to kde a především kde je poděkování za zajištění výsadby!!!!!
    Jsem rozhozem ohledně situace v obci Zdiby. Vedoucí garnitura nám občanům slibovala, že veškerá jednání a především zápisy budou veřejné! Není tomu tak. Rada obce učinila 77/14/2019 usnesení, ale bez možnosti respektive ověření zápisu, který je nedílnou součástí daného usnesení. Požádal jsem o zaslání zápisů. No uvidíme!

    13

    Odpovědět

  9. 9.9.2019 @ 18:04 Paris

    Pane Jordanove, neda se rict, ze jsem byl vasim priznivcem, ale aspon se trochu snazite, zneprijemnujete vedouci garniture zivot. To by opozice delat mela. A bohuzel nejste ani zastupitelem. Ani ja vam nedal hlas. Ale opravdu me stve, ze ti, kteri zastupiteli jsou a meli by byt opozici, nedelaji nic! Jen se pred garniturou hrbi jak zvonik z Notre Dame. Jsem z toho znechucen.

    10
    2

    Odpovědět

  10. 11.9.2019 @ 21:20 Albert

    kdyby byl slezák čestnej jako že neni tak by měl kritizovat i dnešní vedeni minimalně za jeho nečinost

    7
    1

    Odpovědět


Vaše komentáře

Váš email nebude zveřejněn.

Copyright by zdravezdiby.cz 2018-2019  Podmínky - Pravidla