Petice Zdiby

Žádost o podporu

Žádáme občany Zdib, aby podpořili naši snahu o dodržení schválené a finančně zajištěné trasy vedení kanalizace do oblasti Zlatého kopce, Za Panskou zahradou a Brnky. Současné vedení obce se snaží tuto již započatou realizaci II. etapy zrušit.

Jsme toho názoru, že v dnešní době by každá obec měla mít na 1. místě Plánu rozvoje obce základní požadavek, a to zavedení kanalizace a vodovodu všem obyvatelům, tak jak zněly volební sliby. Zejména, pokud byly na tuto realizaci již získány finanční prostředky z dotace EU za podmínek, které jsou splnitelné. Různé záminky a obavy vedení obce z nenaplnění podmínek dotace jsou neopodstatněné a již dopředu alibistické.

Za petiční výbor:

Jiří Šubert, Obvodová 28, Zdiby – Brnky

Jiří Holler, Obvodová 58, Zdiby – Brnky

 

Přikládáme petici, kterou jsme předali na OÚ a děkujeme za pomoc. Podpořte nás svým komentářem a nebo na Facebooku. Děkujeme

Dne 13.5.2019 jsme měli jednání o II.etapě kanalizace s paní místostarostkou Kolářovou a dozvěděli jsme se, že lokalita Zlatý kopec vedení obce moc nezajímá. Snaží se zrušit trasu kanalizace z Brnek ulicí Zámeckou na Zlatý kopec z údajně finančních důvodů. Tato část kanalizace má stát 7mil.Kč (z toho 6 mil. Kč by šlo z dotace a cca 1mil.Kč z rozpočtu obce) Otázka zní: Kolik stojí vybudování metru gravitačního kanalizačního řadu? V současné době by se napojilo 20 objektů a minimálně 10 zahrádek. Vedení obce se zdá částka 1 mil.Kč nepřiměřená k počtu obyvatel, kteří se budou připojovat. Snaha o odklon či ušetření finančních prostředků z dotací EU nám nepřipadá rozumné, zvlášť když tyto prostředky byly už jednou odsouhlaseny a určeny na daný projekt. Vedení by se mělo držet daného projektu a dokončit jej.

Neuvědomují si asi, že za pár let už žádné dotace na kanalizaci nebudou, ale mít kanalizaci bude povinné. Potom to bude obec muset hradit celé ze svého rozpočtu a z dnešního zhruba 1 milionu bude miliónů několik.  Takže vracet zpátky dotaci 6 milionů je medvědí služba pro obec. A to nemluvím o tom, že v budoucnu se na tuto větev můžou napojit další lokality (Za Panskou zahradou, Nad Hájem).

Dobrý den všem aktivně zúčastněným a nebo jen pasivně přihlížejícím.

Jsem autorem podpisové akce o Přehledu zájemců o připojení na kanalizační řad v lokalitě Zlatý kopec 2 (ulic Zámecká, Obvodová) označením stoky SO105, K, K-1.

Je prima, že nejste lhostejní k věcem, které se vás zdánlivě netýkají 🙂 .Jsem rád za sebemenší podporu, každý hlas se počítá. Lehoulince mě zaráží skutečnost, že se doposud nevyjádřil někdo kompetentní z OÚ Zdiby, zda-li oficiálně potvrdí či vyvrátí záměr změny projektu, tedy STOP SO105. Dá rozum, že takové vyjádření neočekávám na portálu zdravezdiby.cz.

Těm kteří souhlasíte s dodržením schváleného projektu, ale i těm na druhé straně, tedy vlastně Vám všem sděluji, že jsem synem té 80 leté paní Šubertové, která je mi vzorem za dvacetiletý aktivní zájem o realizaci stavby kanalizačního řadu nejen SO105. Touto formou dávám na vědomí, že využiji všech legálních možných dostupných prostředků k zasazení se realizace výstavby kanalizačních stok v etapě II. obce Zdiby. Realita života mě naučila, že co si neohlídám a nekontroluji, je mi před nosem uzmuto.

Příznivcům i odpůrcům přeji ať se dílo daří a ve Zdibech je co nejvíce spokojených tváří.

Jiří Šubert

Rád bych poděkoval další skupině obyvatel, kterým není lhostejná situace kolem zřízení kanalizace ve Zdibech. Petici za část Za Panskou zahradou jsem předal na OÚ.

Doufám, že se vedení obce konečně probudí a začne něco dělat pro úspěšné dokončení kanalizace, na kterou má zajištěnu realizaci i peníze. Půlroční hledání něčeho, proč to nejdeby již asi mělo skončit a všechny síly by měly směřovat k úspěšnému dokončení.

Jiří Šubert

 

 

Petice 1

Petice 2

 

 

 

 

Děkujeme za přečtení článku, budeme rádi za Váš názor a komentář. Mějte se dobře... zdravezdiby.cz

Pro stálé přispěvatele i ostatní, nabízíme pro zjednodušení možnost REGISTRACE

Názory a obsah článků nevyjadřují stanoviska a názory provozovatele ani redakce portálu zdravezdiby.cz a za jejich obsah nenese žádnou odpovědnost

 

 


'Petice Zdiby' 57 komentářů

  1. 12.5.2019 @ 14:36 Wilda z Veltěže

    Neblbnete…pro tohle vedeni neni akceptovatelne nic, co zaridilo predchozi vedeni v cele s Janem Tvrdym! At je to pro lidi sebeprinosnejsi.
    Vse, co predchozi vedeni delalo bylo prece spatne. Vzdyt uz i ta skola spadla. Ta skolka spadla. Goodman obec nezaluje. Lidi s pozemkovymi zajmy vliv nemaji. Nebe je modrejsi a trava zelenejsi. Laska a pravda vitezi. A volebni sliby? Ha… tem jeste nekdo veri? 🤔

    52
    4

    Odpovědět

    • 13.5.2019 @ 6:42 Jarda

      Wildo, tady jde o petici, kterou se lidé dožadují realizace vodovodu a kanalizace. Je nemyslitelné, že kdyby bylo vše připraveno, že by současné vedení lidem nevyšlo vstříc. Jestli akce nebude realizovatelná, určitě věc vedení vysvětlí. Dobrá slova jsou též o volebních slibech, kteréžto splnění se hodnotí chvíli po volbách
      Ale vám Wildo nerozumím v tom, že neustále poukazujete na to, jak bylo bývalé vedení dobré a nynější špatné. Proč nepočkáte s hodnocením na konec období. Čeho tím chcete docílit? Jednou občané ve svobodných, demokratických volbách rozhodli a tak to je. Možná Vám jde jen o to, co nejvíce ztížit práci novému vedení. Nemám pravdu Wildo?

      7
      22

      Odpovědět

      • 13.5.2019 @ 8:24 Hans

        Kritizujete Wildu a delate naprosto to same. Jen kritizujete. A nikdy jsem si nevsim, ze byste doporucoval na hnoji Zdibyfora treba:
        “Proč nepočkáte s hodnocením na konec období. Čeho tím chcete docílit? Jednou občané ve svobodných, demokratických volbách rozhodli a tak to je. Možná Vám jde jen o to, co nejvíce ztížit práci novému vedení. Nemám pravdu Slezaku a Smetano?”
        Fakt jsem to nikdy od vas necet, Wilda jen vraci vasi tupou kritiku a dela to slusne a hlavne nikoho neudava, jen hodnoti, kritizuje a pta se. Za to mu dik.

        43
        2

      • 13.5.2019 @ 9:23 jarda

        Nerozumím výroku” A nikdy jsem si nevsim, ze byste doporucoval na hnoji Zdibyfora treba:”
        “Wilda jen vraci vasi tupou kritiku a dela to slusne a hlavne nikoho neudava, jen hodnoti, kritizuje a pta se. Za to mu dik.”
        To je hezké, hlavně aby to bylo ve prospěch občanů obce. Na každé obci se vždy najde chronický ztěžovatel, ale dělá to jen zde, horší by bylo, kdyby to dělal podle zákona 106, to by skutečně museli patřiční odpovídat a skutečně by jim to práci ztěžovalo. Zde se tomu můžeme akorát zasmát. Jednoduše co bylo minule vylo super, co je dnes nestojí za nic.
        Je to názor Wildy a několika málo jedinců. Což je bezvýznamné. Hezký den Jarda.

        4
        13

      • 13.5.2019 @ 14:21 Wilda z Veltěže

        Jardo zeptám se tedy zcela jednoduše a od Vás očekávám zcela konkrétní odpověď.
        V příspěvku níže uvádíte následující: “Jinými fixacemi či závislostmi jsou např. kritičnost, chorobné hledání chyb u ostatních s cílem je znemožnit.
        To jsou Wildoviny”

        Otázka tedy zní: Je závislostí, fixací a chorobným hledáním chyb (dle vaší klasifikace) kritika od pana Smetany (tedy Smetanovina) prostřednictvím jeho Zvěstníku? (který mimochodem od dob nového vedení již ani jednou nevyšel, zatímco před volbama to byla přímo inflace Zvěstníků).
        Byla kritika od osob jako Krejcar senior, Česnek, Slezák a další dle vaší charakteristiky taktéž fixací, závislostí a chorobným hledáním chyb s cílem je znemožnit (bývalé vedení obce)? (tedy Krejcarovinami, Česnekovinami, Slezákovinami)…

        Jardo věřím, že najdete dostatek odvahy odpovědět přímo bez vytáček.

        Zdraví Wilda

        31
        3

      • 14.5.2019 @ 18:19 Marcela Žáčková

        dobry den, věřte mi,bohužel je nyní v této obci myslitelné, že i když bývalé vedení splnilo všechny požadavky pro získání dotace na druhou etapu (díky tomu také tu dotaci získalo), tak nové vedení dělá vše pro to (např. návštěvy na Fondu životního prostředí se žádosti o možnosti vrácení části dotace v případě změny projektu),aby kanalizační větev na Zlatý kopec odstřihlo a část dotace vrátilo!!!!!…..něco je prostě špatně……Marcela Žáčková

        36

    • 14.5.2019 @ 7:49 Standa

      Kdyby byl přirozený rozvoj obcí, neprodávala se pole, na nichž se staví satelity, kdyby z chat chataři nedělali obytné domy, bylo by snažší rozvíjet kanalizační systém. Ale, někdo si vzpomene, že z chaty udělá barák a nárokuje kanalizaci, na samotě u lesa postaví barák a nárokuje po obci kanalizaci, osvětlení vodovod. Při budování sítí je třeba brát ohled na to, kde se nemovitost nachází, zda je ekonomické dělat kanalizaci, nebo používat zkolaudovanou žumpu a zda centrum obce je odkanalizované. Ty náplavy by chtěli všechno a hned.

      9
      11

      Odpovědět

      • 14.5.2019 @ 8:21 Hektor

        Docela by mě zajímalo, kam to odkanalizování z těch Brnek chtějí odvést, zda chtějí postavit i čističku. To by asi na nic jiného peníze nezbyly.

        19

      • 14.5.2019 @ 8:43 Jirka

        Je tam přečerpávačka nahoru do Přemyšlení

        15

      • 14.5.2019 @ 9:04 Jarda

        Wildo, na to mohu odpovědět naprosto přesně, pokut dotaz, sdělení, nebo kritika není zveřejněna pod vlastním jménem, například František Novák, je použito přezdívky, nebo jména neúplného, považuji to za Jardoviny, Jeníkoviny, a.t.d. Jde o jakési neoficiální šťouchance, nad kterými se můžeme jen zasmát. A já sem chodím, abych se v dlouhém čase pobavil a sám si do Vás šťouchnul.
        Ale baví mě i ti kteří vystupují pod vlastním jménem a snaží se moralizovat ostatní, např. vyvěšení státní vlajky o Velikonoce. To jsem se pobavil. Když kritizovat, tak pod vlastním jménem, na oficiálním místě – zastupitelstvo, informace podle 106, pak to má smysl. Fóra a sociální sítě , tam se nic neřeší, jen plká. Jestli se někdo chce skutečně demokraticky podílet na vedení obce, tak oficiálně, pod vlastním jménem a správnou cestou na správném místě. Tady jsou to, jako hospodské bezvýznamné kecy.A o tom to je. Hezký den Jarda

        2
        12

  2. 12.5.2019 @ 19:33 Jan Marek

    Velice rád se přidávám s manželkou k petici za realizaci vodovodních a kanalizačních řadů ve výše uvedených lokalitách. Situace je zde vážná a zejména dodávka vody je závislá na pár ochotných lidech ze Spolku, který rozvody vody v oblasti Za panskou zahradou spravuje.

    Honza a Jarka Markovi

    37

    Odpovědět

  3. 12.5.2019 @ 20:01 Kubrt

    Už to zaznělo kdysi dávno v jednom z xxx mnoha příspěvků v jednom z mnoha komentářů FAKT jenž překvapí pouze ty zvrak neodvracející. Máte ve vedení lidi co tu nebydlí ani rok vážně si myslíte že vám ukážou na mapě byť jednu z více částí Zdib jako sou např. Brnky? Pro klan OIZ končí jakási bariéra hlavních Zdib vedle první budovy u školky dámy a pánové TENTOKRÁTE NEPŘEKVAPIVĚ. To ostatní ve Zdibech se nepočítá kdyby někoho nedej bože napadlo třeba vyzkoušet dámy z místopisu. Doporučuju teda si užívat zachovaní vesnického rázu obce při poslechu praní na valších. Za tento citovaný úryvek z článku paní starostky ve zdibskym zpravodaji děkuji běžel sem s tim rovnou na záchod SPLÁCHNOUT chceteli ZAŘADIT ho do stejné kategorie septiku který autoři petice očividně jako já taky používají.

    Hlavně že je čas na boj proti GANGSTAS PARADISE aby ve Zdibech nebylo víc majitelů zahrad větších jak 100 metrů. Jestli autoři petice nebydlí v krabičkách od sirek na sdílenym pozemku tak DOUFÁM že se dočtu v nejbližší době ve zpravodaji zatknutí tohohle underground spolku CO SI ZE SVÝ ZAHRADY dělaj lukrativní pozemky s kanalizací. Obecní policie to už nebude ale to je beztak případ pro FBI. Nebo…… to uvidim večer na ČT1? A co goodman? ŽE MLČÍ? Tak z toho nás dostane už jedině Stáník.

    41

    Odpovědět

  4. 13.5.2019 @ 11:08 Marcela Žáčková

    dobry den uz celé roky 80ti letá paní šubrtová bojuje za zavedení a rozšíření kanalizace nejen v oblasti zlateho kopce…..a současné vedení obce by mělo být hrdé, že se může podílet na tomto projektu druhé etapy a dokončit ho tak jak byl zpracovan….beze změn. Marcela Žáčková

    33
    1

    Odpovědět

    • 13.5.2019 @ 11:23 Jarda

      Paní Žáčková, to máte naprostou pravdu. Když už projektanti zpracovali projekt, politici odsouhlasili, nebylo by dobré něco měnit. Jen nevím, proč by na to vedení mělo být hrdé, když to mají dokončit a podílet se na tom. To mi připadá jako za socializmu. Cožpak všichni co se podíleli na projektu nedostali zaplaceno za vykonanou práci?

      2
      14

      Odpovědět

      • 13.5.2019 @ 12:42 Jarda

        Jinými fixacemi či závislostmi jsou např. kritičnost, chorobné hledání chyb u ostatních s cílem je znemožnit.
        To jsou Wildoviny

        2
        13

  5. 13.5.2019 @ 12:55 MARCELA ŽÁČKOVÁ

    dobrý den, jen pro doplnění…. hrdí proto, že se můžou podílet na něčem, co má smysl a má trvalou hodnotu pro všechny…

    36

    Odpovědět

    • 13.5.2019 @ 13:29 Jarda

      Ale to je přece spousta věcí, co dělají politici pro všechny občany a co má smysl. Nejen kanalizace. Jsem skutečně hrdý na to, že žiju v obci, kde se v roce 2019 buduje kanalizace. Paradox je ten, že se dnes kanalizace buduje v daleko menších obcích a je to běžná věc.
      Inu, ve Zdibech na to musíme být hrdi. Ale tyto výroky jsou cesta, jak zdůraznit zásluhy bývalých funkcionářů. A o to přece běží.
      Škoda, že se dnes za odvedenou práci platí a neudělují se vyznamenání to by měli mnozí hruď plnou.

      1
      17

      Odpovědět

    • 14.5.2019 @ 12:45 Jarda

      Zažil jsem dvě operace, jednu vážnou a náročnou, kterou mi prováděl nějaký primář a druhou méně náročnou, kterou mi prováděl obyčejný chirurg. Nejsem si jist, zda byl obyčejný chirurg hrdý na to, že mohl operovat mě, když mě předtím operovala kapacita.
      Oba dělali smysluplnou práci. Jednoduše odváděli svoji práci, jako hasiči, policajti a další služby. Proč by měli být politici hrdi na to, že po někom dokončují práci. Fakt nerozumím.

      2
      12

      Odpovědět

      • 14.5.2019 @ 14:04 Hejtr

        Jarousi, dychej zhluboka, po dvou operacich to chce v dusi trochu klidu.

        30
        1

  6. 14.5.2019 @ 10:57 Jan Tvrdý

    Nemohu vůbec takové šílenosti uvěřit. Mám pocit, že se tady rozjíždí nějaký osobní neopodstatněný útok, proti vedení obce. Pokud by se to zrušilo, nikdy už tam kanalizaci nikdo nepostaví. Navíc obec financuje pouze menší část stavby, větší část je financována z dotace a navíc jsme k tomu zajistili další dotaci ze Středočeského kraje. Takže se náklady ještě snížily. Pokud jsme my chtěli to postavit v plném rozsahu a k tomu realizovat další projekty, tak jsme na to ty peníze měli a nebyl v tom problém. Situace se nezměnila, protože obec je stále stejná a příjmy obce se nemění, pouze její vedení. Takže to lze v klidu postavit a případný krátkodobý úvěr by to vyřešil. Jinak se ani jinde velké projekty nestaví. Navíc všechna sdružení slibovala kanalizaci. To by museli na radnici a v zastupitelstvu sedět samí id..ti, aby něco takového udělali a ihned po tom, by je čekalo vyšetřování za způsobenou škodu. Navíc je nezbytné tuto lokalitu odkanalizovat a nemyslím, že by lidé v této měli být považovány za nějaké méněcenné podlidi,aby jim někdo tu kanalizaci ukradl.

    38

    Odpovědět

    • 15.5.2019 @ 8:42 Jarda

      Dobrý den pane Tvrdý, kdyby seděli na radnici idioti, kdo by je udal za způsobenou škodu, aby mohlo probíhat vyšetřování? Jaká škoda by vznikla, když je druhá etapa pouze v projektu? Spousta firem dělá projekty , nevyhrají výběrové řízení a nikdo jim nic nedá. Též jim vznikne škoda. Nevím, kdo zde považuje občany za cenné a méněcenné, nebo podlidi a proč mluvíte o krádeži kanalizace. Prosím Vás, kdo by se chtěl obohatit na úkor jiného tím odpadním potrubím? Vždyť odpadní trouby mají velikou světlost, kam by to dali? Hodně zdraví a sportu zdar. Jarda.

      2
      9

      Odpovědět

  7. 14.5.2019 @ 11:26 Jarda

    “Současné vedení obce se snaží tuto již započatou realizaci II. etapy zrušit.
    Za petiční výbor:
    Jiří Šubert, Obvodová 28, Zdiby – Brnky
    Jiří Holler, Obvodová 58, Zdiby – Brnky ”
    Chtěl bych se zeptat, autorů petice, jak se projevuje snaha zrušit realizaci II. etapy. Zda je o tom zrušení nějaký dokument nebo nějaké podklady, nebo se to jen předjímá. Děkuji za odpověď,

    1
    11

    Odpovědět

    • 14.5.2019 @ 11:51 Tydýt

      Jarku ne, nic takovýho neni a petici si vymysleli jenom tak, protože se nuděj a nemaj co dělat. Čtu tě rád, si takovej náš Ovčáček. Takovej …. .

      Prosíme bez urážek, ZZ

      25
      1

      Odpovědět

      • 14.5.2019 @ 12:15 Jarda

        Pro mě ukázaná platí, každé tvrzení se musí o něco opřít. Nemůže být nesnadné, odvolat se na usnesení nebo nějaký dokument, který dokládá takový záměr – zrušit druhou etapu.. Je totiž spousta výmyslů a tvrzení, která jsou neopodstatněná a věci se mají jinak, zejména na takovýchto fórech. Kolik různých nepravdivých informací se všude šíří a tak se jenom ptám. Obdivuji lidi, kteří všechno vědí, mají vysokou inteligenci a mohou o ostatních sdělovat, že jsou trotlové, když jsou sami TYDÝTI.

        3
        12

  8. 14.5.2019 @ 15:00 Jiří Šubert

    Dne 13.5.2019 jsme měli jednání o II.etapě kanalizace s paní místostarostkou Kolářovou a dozvěděli jsme se, že lokalita Zlatý kopec vedení obce moc nezajímá. Snaží se zrušit trasu kanalizace z Brnek ulicí Zámeckou na Zlatý kopec z údajně finančních důvodů. Tato část kanalizace má stát 7mil.Kč (z toho 6 mil. Kč by šlo z dotace a cca 1mil.Kč z rozpočtu obce) Otázka zní: Kolik stojí vybudování metru gravitačního kanalizačního řadu? V současné době by se napojilo 20 objektů a minimálně 10 zahrádek. Vedení obce se zdá částka 1 mil.Kč nepřiměřená k počtu obyvatel, kteří se budou připojovat. Snaha o odklon či ušetření finančních prostředků z dotací EU mám nepřipadá rozumné, zvlášť když tyto prostředky byly už jednou odsouhlaseny a určeny na daný projekt. Vedení by se mělo držet daného projektu a dokončit jej. Neuvědomují si asi, že za pár let už žádné dotace na kanalizaci nebudou, ale mít kanalizaci bude povinné. Potom to bude obec muset hradit celé ze svého rozpočtu a z dnešního zhruba 1 milionu bude miliónů několik. Takže vracet zpátky dotaci 6 milionů je medvědí služba pro obec. A to nemluvím o tom, že v budoucnu se na tuto větev můžou napojit další lokality (Za Panskou zahradou, Nad Hájem).

    30

    Odpovědět

    • 15.5.2019 @ 6:29 Jarda

      Dobrý den pane Šubrt, děkuji za vysvětlení. Určitě dojde i k zhodnocení pozemků, které jsou dnes sice zemědělská půda, ale zákon o zemědělské půdě se obejde a vzniknou tam stavební parcely. Nahlídneme do katastru nemovitostí, kdo na tom vydělá. Zatím je ulice Zámecká lemována zemědělskou půdou. Hezký den Jarda

      2
      9

      Odpovědět

  9. 14.5.2019 @ 15:13 Martina

    Nejsem moc pisálek, ale určitě kanalizace je součástí 21. století a určitě my jsme s manželem pro ni. Nechápu vládu “odborníků”, že se chodí ptát po lidech, kdo se připojí či nikoliv. Je to dané zákonem, když je v obci kanalizace, tak se vlastník nemovitosti musí připojit. Potvrdil nám to i architekt najatý obcí…
    S pozdravem rodina Cibulkova

    29
    1

    Odpovědět

    • 15.5.2019 @ 7:57 Standa

      Mě by zajímalo, o jaké jde objekty, které se mají na kanalizaci napojit, zda jde o chaty, nebo zahradní domky, nebo rodinné domky.
      Pan Šubrt sděluje, že jde i o napojení zahrádek, což je tedy přepych, když obec zajišťuje zahrádkářům kanalizaci. O jaké jde objekty?

      Kdyby byl přirozený rozvoj obcí, neprodávala se pole, na nichž se staví satelity, kdyby z chat chataři nedělali obytné domy, bylo by snažší rozvíjet kanalizační systém. Ale, někdo si vzpomene, že z chaty udělá barák a nárokuje kanalizaci, na samotě u lesa postaví barák a nárokuje po obci kanalizaci, osvětlení vodovod. Při budování sítí je třeba brát ohled na to, kde se nemovitost nachází, zda je ekonomické dělat kanalizaci, nebo používat zkolaudovanou žumpu a zda centrum obce je odkanalizované. Ty náplavy by chtěli všechno a hned.

      8
      6

      Odpovědět

      • 15.5.2019 @ 9:11 Martina Cibulkova

        No těm náplavám, tý pozemky, chatky musel někdo prodat. Jako ti starousedlíci, co prodali ornou půdu mazdě. Promiňte oni vlastně asi nevěděli a netušili že mazda nebude pěstovat obilí. Nemá smysl řešit co bylo, ta situace tady teď je a musí se řešit. Je průšvih, že spousta lidí nemá ani vodovod.

        26

      • 15.5.2019 @ 9:56 Nikdo

        👍 pani Cibulkova, ale o nic jineho ve Zdibech nejde. Vse se toci kolem zamku ve Zdibech. Dotace na kanalizaci by se mohla pouzit pro zamecke pozemky a ne pro usmudlane Brnky. Zmena uzemniho planu bude zase jen pro pozemky techto majitelu, s tim ze pry ten dnesni brani rozvoji obce. 😄 vtipne. Obec, vcetne kanalizace se bude rozvijet, ale jen nekde 😄😄😄

        24
        1

      • 15.5.2019 @ 10:22 Standa

        No to určitě někdo prodal, ale za jakým účelem, většinou pro rekreaci a zahrádkaření. A jestli si tam někdo místo chatky udělal obytný dům, dostal stavební povolení, určitě má projekt kam má odpad pouštět, kde se napojit na vodovod, nebo zda má mít vlastní studnu, kde se napojit na elektřinu. Potom bude mít určitě kolaudaci a může tam bydlet. Jestli nemá spousta lidí zdroj vody, asi bydlí v nějaké chatce určené k rekreaci. Těžko někdo udělá projekt na dům k trvalému bydlení zkolauduje bez podstatných náležitostí. Pozemky prodávají a vlastní většinou restituenti, kteří nehodlají pozemky obhospodařovat a snaží se z pozemků co nejvíce peněz vytřískat. Je velice výhodné a pozemek a nemovitost zhodnocena, jestliže jsou k němu přivedeny sítě. Je možné že bydlení vyhovuje, ale nemovitost se například přivedením kanalizace zhodnotí a proto je o toto veliký zájem. To je pochopitelné.

        3
        10

      • 15.5.2019 @ 16:04 Chytrolín

        Zdiby Brnky si zaplatily za svoje komunikaci, veřejné osvětlení, vodovod i kanalizaci ze svého, tedy hlavně ta část vlastníků pozemků, které jsou dnes ne zcela zastavěné : ))))). Stačí si najít na ikatastru, komu patří pozemek pod komunikací, zda je obecní anebo není a tam si to museli zafinancovat ti, které zmiňuji. Tyto doufám nepomlouváte 😉

        19

  10. 15.5.2019 @ 19:22 Jiří Šubert

    Dobrý den všem aktivně zúčastněným a nebo jen pasivně přihlížejícím.
    Jsem autorem podpisové akce o Přehledu zájemců o připojení na kanalizační řad v lokalitě Zlatý kopec 2 (ulic Zámecká, Obvodová) označením stoky SO105, K, K-1. Je prima, že nejste lhostejní k věcem, které se vás zdánlivě netýkají 🙂 .Jsem rád za sebemenší podporu, každý hlas se počítá. Lehoulince mě zaráží skutečnost, že se doposud nevyjádřil někdo kompetentní z OÚ Zdiby, zda-li oficiálně potvrdí či vyvrátí záměr změny projektu, tedy STOP SO105. Dá rozum, že takové vyjádření neočekávám na portálu zdravezdiby.cz. Těm kteří souhlasíte s dodržením schváleného projektu, ale i těm na druhé straně, tedy vlastně Vám všem sděluji, že jsem synem té 80 leté paní Šubertové, která je mi vzorem za dvacetiletý aktivní zájem o realizaci stavby kanalizačního řadu nejen SO105. Touto formou dávám na vědomí, že využiji všech legálních možných dostupných prostředků k zasazení se realizace výstavby kanalizačních stok v etapě II. obce Zdiby. Realita života mě naučila, že co si neohlídám a nekontroluji, je mi před nosem uzmuto.
    Příznivcům i odpůrcům přeji ať se dílo daří a ve Zdibech je co nejvíce spokojených tváří.
    Jiří Šubert

    31

    Odpovědět

    • 16.5.2019 @ 8:56 Standa

      Chytrolíne, v jedné obci na Příbramsku mám zahradní domek. Dříve to byla zahrádkářská kolonie. Za vlastní peníze se udělalo vzdušné vedení elektřiny, za vlastní peníze se vyvrtaly studnu, a příjezdová cesta byla odkoupena a je v podílovém vlastnictví. Kolonie začíná u posledního domu obce. V této obci letos dělali kanalizaci a osvětlení. Nikoho z kolonie nenapadlo, aby po obci nárokoval, aby kanalizaci udělali až do osady, zrovna tak osvětlení, ač jsou dva domky zrekonstruované a trvale obydleny přesto vše končí u posledního domu obce. Obec má totiž jiné priority pro své obyvatele, než umožňovat komfort zahrádkářům a je to pochopitelné. Jestli v naší obci není kam investovat a přebývají finance, chápu, že se na kanalizaci připojují i zahrátkáři nebo obytné domy, které jsou zabezpečeny žumpami.

      1
      11

      Odpovědět

      • 16.5.2019 @ 9:37 Nikdo

        Stando, i když by se s Vašimi nazory již dalo pracovat, není tomu stejně na našem osvíceném obecním úřadě. Za některé výroky, nicneříkající argumenty a místy i hlouposti se na Brnkách ujala zvláštní fráze, která spatřila prý světlo světa poprvé na Zlatém kopci po neupřesněné akci. Vzhledem k výroku nemohu jmenovat, ke které z dam se vztahuje, nezlobte se tedy, že to neprozradím. Citát zní:
        “Tak to je pořádný sábol.”

        20

  11. 15.5.2019 @ 23:59 Blum

    Na portálu obce Zdiby je platný územní plán obce, kde výkres B.4 určuje kanalizaci i v té ulici Zámecká. Toto opatření obecné povahy je “závazné” pro všechny a v prvé řadě pro státní správu. Tak by se asi nemělo na obecním úřadě přešlapovat a polemizovat, zda tu kanalizaci realizovat/nerealizovat či dokonce činit opačné kroky namísto toho, aby se naplno pracovalo na naplnění územního plánu, a to zejména na realizaci staveb ve veřejném zájmu (viz dotace a její podmínky). Jinak to pak celé může navenek vypadat i tak, že se zde jen “svévolně” nechce napojit STÁVAJÍCÍ OBČANY OBCE na kanalizaci a obecní čističku odpadních vod, protože by pak nezbyla kapacita čističky pro HALY GOODMAN a případné další DEVELOPERSKÉ ZÁMĚRY v budoucnu.

    30

    Odpovědět

    • 16.5.2019 @ 11:18 Míša

      Blume, asi jsi nečetl Zdibský zpravodaj 1/2019, kde paní starostka píše „ Změna č.1 ÚP je v tuto chvíli napadena čtyřmi žalobami a je i možné, že bude shozena pro nezákonnost“, takže pro starostku asi není stávající ÚP závazný. Větve může přehazovat nebo osekávat jak bude chtít . Míša

      20
      1

      Odpovědět

      • 16.5.2019 @ 11:45 Eda

        Zaloby byly nejdriv 4 potom vykladaj ze jich je 6 ale potvrzeny jsou jenom 2 Autopalace Mazda a firma Hruby – benzinova pumpa, prej tam chce stavet dalsi haly a obec to pochopitelne nechce. Jedine diky uzemnimu planu Tvrdyho a spol tady nebudeme mit prumyslovy stavby. Pokud se to vsechno nezmeni teda, prej na tom uz Kreutzer maka, mame se na co tesit

        26

  12. 17.5.2019 @ 6:29 Jarda

    Edo, nevíš kdo naplánoval do územního plánu haly podél Pražské, od motorestu, k Husově náměstí? Když byly povoleny tyto, není divu, že se ostatní ohrazují žalobami. Je to podél stejné silnice, pouze na druhé straně. Já tam nechtěl ani tyto stávající haly. Tyto obec zřejmě povolila.

    2
    13

    Odpovědět

    • 17.5.2019 @ 8:36 Bedar

      Jardo, i kdyz me hrozne se.ou, tak haly Godman bych nejak zkousnul, prece jenom sou mimo obec, mimo domy. Ale haly jak pises na Prazsky je to zverstvo! Za povoleni postavit haly uprostred Zdib bych nekoho zavrel! A to tam budeme mit dalsi, mezi motorestem a soucasnyma halama chce ten samej majitel postavit dalsi hnusnou halu. To bude pohled ze Zdib nahoru. A vis co je nejhorsi? Bez protestu, bez petic, bez psani letaku, bez hladovky. Vsem slo jenom o pozemky jak pise Standa a o koryta. Je to horsi nez to bylo, jak za bolseviku. Kubickova, Krejcar, Slezak sou na urade, maji koryta a moc . Je to na bliti.
      A hrozny je ze mam strach se podepsat abych neprisel o praci, jsou mstivy, hrozna doba.

      24

      Odpovědět

      • 17.5.2019 @ 22:06 Lanister

        Vite co je nejhorsi? Ze kdyz neco od Sabolove potrebujete, tak ona s vami jedna arogantne a vlastne vam nepokryte rekne, ze obec v dane veci nic delat nehodla – konkretne co se tyce dopravni obsluznosti oblasti Brnek. Proste ta zenska je absolutne neschopna a k tomu jeste arogantni. Tak hrozne z ni cisi arogance moci, ze si clovek musi rikat… Snad jen do konce volebniho obdobi a potom uz nikdy vice!!!

        25

  13. 17.5.2019 @ 7:16 Standa

    Nerozumím systému územního plánu. Všude v obcích je spousta restituentů, majitelů polí. Většina z nich nehodlá podnikat v zemědělství a půdu pronajme, a čeká na příležitost jak na tom vydělat. Potom zastupitelé nechají udělat tak zvaný Uzemní plán, který schválí, ten umožní některým prodej za nějakým účelem, a jiní se dostávají do situace, že musí čekat, protože jsou v další etapě rozvoje. Velký vliv na toto má zastupitelstvo obce. Je tedy zřejmé, že, je li v zastupitelstvu člověk vlastnící pozemek, který chce výhodně zpeněžit asi se bude zasazovat proto, aby se stavělo zrovna tam, co má své pozemky. Potom se zastupitelstvo vymění a nastane změna územního plánu. Tam, kde se hodlalo stavět se náhle nestaví, protože to už není v územním plánu. Tak nevím, co je správně. Neměl by majitel pozemku mít právo si nakládat se svým majetkem podle vlastního uvážení a nebýt omezován územním plánem? Vždyť zákonů vztahujících se k pozemkům je dost.
    Vskutku zajímavý systém. Zdá se však, že se územní plán, náhlou změnou, dá využít i k tomu, aby se v obci nestavěly obludnosti.
    Stále jsou však obce, kde se staví podle potřeb obyvatel obce, nedovolí průmyslové zóny, haly ani satelity. Žijí zde klidným životem. Někde se však staví cokoli, kdekoli, haly, satelity a občané obcí na to doplácí přemírou dopravy, zkaženým ovzduším a je hyzděn i vzhled obcí. Plány neplány. Je to tak ve Zdibech?

    9
    3

    Odpovědět

  14. 20.5.2019 @ 8:38 Jarda

    Lanister buďte v klidu, budete mít vodovod, kanalizaci, dají Vám silnější transformátor, proběhne plynofikace, v plánu je metro a rychlovlaky. Jen jste tak malí, že se Vám tam nevejde letiště s přistávací drahou. To se vyřeší. Dopravní obslužnost bude. Možná v příštím období, až se budou věšet vlajky na Velikonoce. Dostanete všechno a náhle komunikace bude vlídná

    2
    11

    Odpovědět

    • 20.5.2019 @ 22:47 Wilda z Veltěže

      Jardo prave jste odpovedel tak, jak je to Sabolove vlastni 😃 Co budete delat, az fenomen Tvrdy vyprcha? Az se v cele sve nahote ukaze neschopnost, labilita, pomstichtivost a arogance soucasneho vedeni a az bude jiz zcela pase odpoved typu “kdyz on ale ten Tvrdy…”?

      15
      1

      Odpovědět

      • 21.5.2019 @ 7:03 Jarda

        Já z jmenované osoby nedělám žádný fenomén. To VY. Pro mě to byla úřední osoba, která na pozici starosty požívala statut úřední osoby a nyní je obyčejný zastupitel a řadový občan, který nám zde sděluje názory stejné úrovně jako kdokoli jiný. Může napsat cokoli, ale nemá to žádnou hodnotu. Na zastupitelstvo, kde může jeho názor mít hodnotu, tam se omlouvá a nechodí tam. Tam má přeci zastupovat názory občanů jeho voličů. To určitě však, jako bývalý starosta ví. Pojďme se bavit o něčem jiném a příjemnějším.

        2
        11

      • 21.5.2019 @ 8:24 Zdiblík

        Wildo, myslím, že z Tvrdého děláš větší fenomén, než ve skutečnosti je. Svět se po volbách nepřestal točit a lidi žijou své životy dál. Co budete dělat vy, až ten “fenomén” vyprchá a ukáže se, že lze věci řešit lépe, než jak se to posledních mnoho let dělalo? Pak už nezbude nic jiného než kritizovat výzvy k sekání trávy nebo sanaci plesnivého archivu. Souhlasím s Jardou, že zastupitel, ať už opoziční nebo koaliční, má své voliče zastupovat na zasedáních zastupitelstva, jinak jeho slovo nemá váhu. Proto byl do své funkce zvolen. Zatím jediný z opozice, kdo je vidět nejen na schůzích, ale i na kulturních akcích, je Zdeněk Jurkeník, což oceňuju.

        7
        7

      • 21.5.2019 @ 9:32 Svobodný občan

        Zdiblíku úklidu archivu by si nikdo nevšiml a asi nikdo by ho nekritizoval, kdyby jste ho neprezentovali jako zásadní problém naší obce. Dojem dobře metajícího nového koštěte a že se věci řeší lépe, jak píšete, prostě není, naopak se vypráví o nepochopitelné aroganci členky vedení. To že bývalý starosta nechodí na zasedání a jako zastupitel nejedná je fakt. Měl by odstoupit.

        18

      • 21.5.2019 @ 9:53 Hejtr

        To je Zdibliku dost dobre mozny, ze nebude co kritizovat, kdyz vedeni obce nebude nic delat. Kdo nic nedela, nic nezkazi, ze. Nicmene vystupovani pani Sabolove je opravdu tristni, to musi videt kazdy, kdo se podiva na zaznam ze zastupitelstva, kde pani Sabolova pusobi tak, ze netusi, kde vlastne sedi. Tak to bohuzel je. Pani Slavikova o trochu lepsi, ale zadna slava. Muzeme dekovat za pani Kolarovou.

        16
        1

      • 21.5.2019 @ 10:07 Wilda z Veltěže

        Jardo co navrhujete za téma?

        Zdiblíku fenomén Tvrdý bude za tři a kousek roku znovu velmi aktuální, pokud bude paní Sabolové pokračovat ve svém arogantním a povýšeneckém přístupu. Přístupu, kdy nehodlá věci měnit k lepšímu, nýbrž iracionálně a kdy dělá z lidí svým jednáním hlupáky, respektive s lidmi mluví stylem – ona je někdo, oni nejsou nic. Arogance moci a povýšenosti, které jste vyčítali Tvrdému, se zdesetinásobila u paní místostarostky Sabolové.

        Ve Zdibech se od občanů člověk dozví celou řadu informací, s nimiž jsou v souvislosti s novým vedením nespokojeni. Zdaleka se nejedná pouze o plíseň a sekání trávy. Třeba Tě s nimi v brzké době formou článku seznámím.

        17

      • 21.5.2019 @ 10:13 nesouhlasny

        Zdiblík: Protože oceňuji já Vaši snahu komunikovat, zajímá nejen mne, zda souhlasíte na zavedení dvojí kvality posuzování od paní místostarostky Sábolové? Těm “pár chatařům” ze Zlatého Kopce, jak kdosi zde na portále avizoval, není moc sympatická fatálně nedostatečná právní argumentace ve vyjádření od ženy, co se (odpusťte tu doslovnost) chvástá pravníckými tituly. Nutno dodat, že mateřský jazyk v oficiálních prohlášení by si mohla po sobě též zkontrolovat. Jako loajální zřejmě spolustráník se na Vás nikdo zlobit nemůže, byť názory jednotlivce se mohou lišit, je efektivnější držet za jeden provaz. Přesto, pane Zdiblíku, bych jako přivandrovalec ze Zlatého Kopce s manželkou a dítětem rád dožil svá léta s kanalizací a ne jako zvíře. Obávám se každého dne, kdy vedení obce Zdiby zašle své stanovisko naší petici a já budu muset obnovit svou právnickou praxi, neboť považuji za těžký zločin veškeré vyjadřování 1. místostarostky obce Zdiby. Nebyl jsem voličem OIZ, abych se přiznal, volby jsem vynechal. Kromě mého nudného příspěvku mám dotaz na všechny fanoušky naší vladní koalice. Skutečně vnímáte, že by do této chvíle obec pracovala transparentně? Zatím vše zjišťuju od svých přátel a sousedů, kteří museli dostat informace od lidí účastnících se v zatím nepříjemných záležitostech, o kterých obec rozhoduje v duchu předvolebního hesla OIZ mířícího na tehdejší koaliční uskupení “O nás, bez nás.” Děkuji, příjemný den.

        16

  15. 21.5.2019 @ 12:59 Jarda

    NESOUHLASNÝ přivandroval jsem do Veltěže někdy v roce 1959. A kanalizaci udělali někdy před osmi léty. Jestli někdo nepracuje transparentně, využijte dotazů podle zákona 106, ať se Vám činění dotyčných osob zprůhlední, nebo se obraťte na zastupitele, ať vám problémy objasní.

    3
    9

    Odpovědět

    • 21.5.2019 @ 14:42 nesouhlasny

      Vážený pane Jardo, díky za korektní odpověď. Dávám Vám za pravdu, lze se informovat přímo na obci. Vyčkám na další kroky paní místostarostky a pokud Vy sám pane Jardo věříte v právní stát, dáte Vy mně za pravdu, ať využiji mých zákonem daných možností, na které se rádá odvolává i kolegyně z práv paní Sábolová. Rád poté i zveřejním, nepředpokládám, že by provozovatel/é stránek byli proti.
      Za Zlatý Kopec, Nesouhlasný děkuje za konverzaci, fajn odpoledne.

      13

      Odpovědět

    • 22.5.2019 @ 7:04 Jarda

      Wildo, kdybyste zde zveřejňované články prezentoval v kostele, zároveň se pomodlil, aby se pan bývalý starosta vrátil na bývalý post, určitě by Vás Bůh vyslyšel a toto špatné jednání a chování, které zde zveřejňujete o současném vedení, by určitě potrestal.
      Zkuste to tedy tam. Možná Vám pomůže. Tady máme demokracii a vládnou Ti, kteří jsou zvoleni většinou. Bohužel pro Vás a pana bývalého starostu.
      Když už nelze vytýkat chyby v řízení obce, nastane útok na morální vlastnosti vedoucích pracovníků a jejich špatné jednání. To už není novinka. To se děje všude. Bohužel hlavně na takovýchto fórech, ale na oficiálních jednáních to nikdo dotyčným osobám nesdělí. Pouze pěkně anonymně z dálky, to by šlo. Tací jsou zde hrdinové. Opravdu si stojí za svou pravdou, ale anonymně a pouze zde. O pravdivosti sdělení se dá tedy pochybovat.Jen kecy, kecy, kecičky. Kdyby Vám skutečně šlo o to, aby bylo lépe, určitě byste své negativní poznatky prezentoval na oficiálních jednáních. Ale o to Vám asi nejde že.

      5
      9

      Odpovědět

  16. 28.5.2019 @ 13:38 Jiří Šubert

    Rád bych poděkoval další skupině obyvatel, kterým není lhostejná situace kolem zřízení kanalizace ve Zdibech. Petici za část Za Panskou zahradou jsem předal na OÚ.
    Doufám, že se vedení obce konečně probudí a začne něco dělat pro úspěšné dokončení kanalizace, na kterou má zajištěnu realizaci i peníze. Půlroční hledání něčeho, proč to nejde by již asi mělo skončit a všechny síly by měly směřovat k úspěšnému dokončení.
    Jiří Šubert

    14

    Odpovědět


Vaše komentáře

Váš email nebude zveřejněn.

Copyright by zdravezdiby.cz 2018-2019  Podmínky - Pravidla