5.000.000Kč pro Zdiby

Zdravíme všechny, na úřední desce se ( v tichosti ) objevilo povolení na PRŮMYSLOVÝ AREÁL a stavbu 2 nových hal ve Zdibech pod motorestem. V tichosti protože jsme nezaznamenali jediný protest, debatu, stížnost, referendum, petici, nic. Jediná zmínka byla na tomto webu. Přitom na halách stojí volební úspěch dnešního vedení. Holt asi jsou haly dobré a haly špatné. Tyto haly jsou přímo ve Zdibech a proč se na ně nevztahuje omezení jako na haly dál od vesnice přes silnici, odpověď neznáme, jen se můžeme domnívat.

Alespoň jeden pozitivní dopad pro naší vesnici to má a tím je poplatek 1000 kč za metr užitné plochy. V povolení se píše o 2105 a 2420 metrech, takže nám do naší pokladny přibude 4.525.000 kč, bezmála pětmilionů korun českých, které se můžou použít třeba na místní silnice které jsou v žalostném stavu v celé vesnici.

Super, ale raději by jsme se obešli bez těch hal. Petr a Pavel

Rozhodnutí Stavební povolení

 

 

 

 

Děkujeme za přečtení článku, budeme rádi za Váš názor a komentář. Mějte se dobře... zdravezdiby.cz

Pro stálé přispěvatele i ostatní, nabízíme pro zjednodušení možnost REGISTRACE

Názory a obsah článků nevyjadřují stanoviska a názory provozovatele ani redakce portálu zdravezdiby.cz a za jejich obsah nenese žádnou odpovědnost

 

 


'5.000.000Kč pro Zdiby' 31 komentářů

  1. 16.9.2019 @ 13:10 Wilda z Veltěže

    Autore pozor… vy jste blbe pocital, protoze ty 2 budovy (sklady) budou mit 3 podlazi kazda! Takze vypoctenych cca 5 mega vynasobte 3x! Pak to teprve bude v souladu s tim, co obec schvalila – zasady vystavby.
    Zdibliku, co ty na to?

    20

    Odpovědět

  2. 16.9.2019 @ 13:54 Bára

    Co silnice ale druhý stupeň základní školy je třeba

    24

    Odpovědět

  3. 16.9.2019 @ 15:24 Kolemjdoucí

    Jenom technická – příslušné územní rozhodnutí je z roku 2017. Pokud se ten celý projekt od té doby nezměnil, pak ho asi nebylo reálné zastavit ve stavebním řízení.

    19
    1

    Odpovědět

    • 16.9.2019 @ 16:36 Ivan

      Dobrý den přeji, asi máte pravdu, ale pokud se nepletu na haly Godman je také nějaké územní rozhodnutí a přesto na jejich pozemky byla nedávno vyhlášená stavební uzávěra. Rozdíl nevidím.

      16

      Odpovědět

      • 20.9.2019 @ 12:39 Kolemjdoucí

        Goodman chtěl stavět haly, které naprosto neodpovídaly rozhodnutí pro Mazdu.

        1
        3

      • 20.9.2019 @ 12:53 Nikdo

        Uz je to tady zase, skvela Mazda a ctyri eko elektroauta a jejich uzasny zamer plny kyticek na ktery pole prodal Krejcar, proti zlobrovi Godman se svymi tisici smradlavymi nakladaky 😀 uz je to trapny

  4. 16.9.2019 @ 19:45 Stavební uzávěra

    Počítám datum a ani dneska vyhlášená stavební uzávěra stavbu hal pana Outlého nezastaví. Haly na poli u pana Krejcara se dotkly jenom pár lidí, ale haly pod motorestem uvidí polovina Zdib, fakt super.

    16
    1

    Odpovědět

  5. 17.9.2019 @ 6:40 Jarda

    Jestliže v roce 2017 bylo vydáno územní rozhodnutí, haly naproti měly také staré územní rozhodnutí, asi měli zastupitelé nějakou motivaci k tomu, aby došlo k povolení staveb. Tam jsou příčiny, dnes sklízíme následky. Proč nespokojenost občanů nebyla projevena přímo v době, kdy docházelo k povolení? Jo už vím, bylo tam jinak složené zastupitelstvo.

    4
    19

    Odpovědět

    • 17.9.2019 @ 7:38 Lubos H

      Presne tak a proto jsme si zvolili zastupitele jine, kteri nam slibili ze stavbu hal zastavi. Jejich tema bylo padajici skolka a haly, nic jinyho, tak se nedivte kdyz to po nich nekdo chce.

      20

      Odpovědět

      • 17.9.2019 @ 14:46 Wilda z Veltěže

        Jardo vy jste proste uzasnej… kritizovat soucasne se podle vas nema, nebot tim rozdelujeme spolecnost a vyvolavame negativni nalady. Nicmene jakmile je byt teoreticka sance zkritizovat predesle vedeni obce, nevynechate jedinou prilezitost, i kdyz treba vychazi jen z vasi neznalosti situace. To je panecku mistrovske umeni ala Babis.

        17
        1

      • 18.9.2019 @ 9:30 Jarda

        Jestliže v roce 2017 bylo vydáno územní rozhodnutí, haly naproti měly také staré územní rozhodnutí, asi měli zastupitelé nějakou motivaci k tomu, aby došlo k povolení staveb. Tam jsou příčiny, dnes sklízíme následky. Proč nespokojenost občanů nebyla projevena přímo v době, kdy docházelo k povolení? Jo už vím, bylo tam jinak složené zastupitelstvo.
        Wildo, kde je ta kritika? Píši snad že rozhodnutí bývalého vedení bylo dobré nebo špatné? Nepíšu. Jen se zamýšlím nad tím, proč v době rozhodování, lidé mlčeli, když nyní se dožadují nápravy. Každé rozhodnutí má motivaci a následek ať kladný nebo záporný.

        4
        6

      • 18.9.2019 @ 15:16 Wilda z Veltěže

        Jardo chodite na zasedani zastupitelstva? kdyz vam je soucasne vedeni obce tak blizke, nechcete se tam zeptat, kdy na obecni ucet pritece tech 15 milionu od pana Outleho?
        Trochu me mrzi, ze se odmlcel Zdiblik. Takovy detailne informovany zastance Slavikove a spol. Asi mu neni prijemne dostavat se do pozice, kdy nema na konkretni dotazy co rict a vykrucovat se uz neni kam.

        14
        2

      • 19.9.2019 @ 15:30 Zdiblík

        Wildo, nevím, co bys ode mne chtěl slyšet. Naprosto souhlasím s Jardou. Pokud se něco mohlo udělat, tak to bylo v územním řízení, než bylo vydáno územní rozhodnutí. To bylo ještě za minulého vedení, které však k těmto věcem přistupovalo velmi laxně. Nyní už je pozdě bycha honit. Nevím, jestli jsi četl text Rozhodnutí o stavebním povolení. Pokud ano, dočetl by ses tam následující (zkrátím to):

        Námitky , které se zamítají, z důvodů, že jejich uplatnění mělo být předmětem územního řízení (Obec Zdiby):
        1) požadavek vyhodnocení hlukové zátěže z objektů …
        2) požadavek výsadby kompenzační a ochranné zeleně tak, aby při pohledu z obce Zdiby tvořila pohledovou bariéru…
        3) požadavek výstavby chodníků podél ul. Pražská …
        4) dodržení podmínky územního rozhodnutí (bod 3) o vydání stavebního povolení po realizaci intenzifikace ČOV Zdiby.

        Obec se tedy vyjádřila až ve stavebním řízení (to už za nového vedení), ale to už bylo očividně pozdě. Pokud chtěla obec něco získat nebo to zkusit zastavit, tak to měla udělat před dvěma lety.

        11
        2

      • 20.9.2019 @ 12:45 Kolemjdoucí

        Jak se chcete odvolávat proti rozhodnutí z roku 2017? Všechny lhůty už dávno uplynuly.
        To snad jedině, kdyby se prokázal úmyslný podvod nebo něco podobného.

        Ve stavebním řízení NELZE namítat věci, které se měly řešit v rámci územního řízení.

      • 27.9.2019 @ 13:14 T.U.

        Tak určitě… Tak určitě nějak proti halám bojovala Kubíčková a nebo Kango Slezák… třeba v boji proti halám použil peníze ze svého transparentního účtu… a nebo je všechno jinak… treba je to další byznys starthaly.cz…

    • 20.9.2019 @ 9:23 Bára II

      Dobrý den Zdiblíku, konečně to někdo srozumitelně vysvětlil a teď to chápu i já laik, děkuji Vám za to, i když si myslím, že odvolání je vždy možné a bylo nebo je i v tomhle případě. Můžu se Vás ještě zeptat, jestli máte informace zdali nějaká částka za haly do obce doputuje? Děkuji Bára K. Zdiby

      10

      Odpovědět

      • 20.9.2019 @ 14:13 Zdiblík

        Dobrý den Báro, takovou informaci bohužel nemám, ale obávám se, jak to tak sleduji, že panu Outlému v tuto chvíli nestojí v cestě nic, co by ho nutilo obci dávat nějaké kompenzace. Nevím, doufám, že se pletu.

        11
        1

      • 20.9.2019 @ 17:33 Wilda z Veltěže

        Zdibliku moje otazka smerovala k tomu, zda obec dostane na zaklade zasad pro stavebniky penize. Protoze pokud by tyto zasady mely byt dodrzeny, penize by obci poslat mel. Pokud se tak nestane, jsou cele zasady uplne k nicemu a obec nemuze ocekavat, ze v budoucnu nekdo penize posle.

        12

  6. 18.9.2019 @ 15:48 Sinuhet

    Výhodu to má, haly Godman nebudou přes ty nově povolený vidět 😀😀😀

    15
    1

    Odpovědět

  7. 19.9.2019 @ 13:28 Jarda

    Wildo, mě není žádné vedení blízké nebo vzdálené, jen nechápu, proč ztěžovat správu obce těm , kteří jsou momentálně na pozicích nějakými domněnkami, nebo plky. Když se Vám něco nelíbí, řešte na zastupitelstvu, nebo použijte při příštích volbách. Myslím, že to tu stejně nikdo nečte. Podle toho co zde však stále píšete, rozhodně na nějakou pozici na obci máte kompetence . Držím palce, ať se spolu s bývalým starostou dostanete na ty pozice. Hezký den Jarda.

    2
    10

    Odpovědět

  8. 23.9.2019 @ 6:51 Jarda

    Včera jsem se byl podívat na místo, mezi motorestem a těmi halami. Nyní už je to jedno, jestli tam bude stát nějaká hala. Protože naváže na haly co tam již stojí. To, že by haly být neměly, na to měli přijít ti, co nechali postavit první haly. A občané se měli bouřit v tu dobu. Dříve haly občanům nevadily a nyní jim vadí. Kde je ten obrat v myšlení občanů. Najednou se volá po protestech, stížnostech referendech, peticích. Kde byli ti všichni aktivisté a iniciátoři nespokojenosti, když vznikalo povolení na první haly?????????.Nyní je každý chytrý jako Šalamoun.

    4
    5

    Odpovědět

    • 23.9.2019 @ 9:33 Exot

      Ahoj Jarousi ano tvoje otazka je spravna a konecne ji nekdo polozil. Kde jste byli pani starostko a vasi aktiviste kdyz se tyhle haly povolovaly? Proc vam vadi jen haly nektere? Pta se Jarda. Jarousi mas ale dobry otazky ty kluku.

      14

      Odpovědět

  9. 23.9.2019 @ 14:33 Protivšem

    Byl jsem blízko obecního úřadu v době, kdy paní Kubíčková a pan Slezák napadali naprosto každé rozhodnutí a záměr. Dokonce byli i proti oblíbenému Lidlu. Jedno nenapadali a tím jsou haly pana Outlého. Ať si každý udělá názor svůj. Děkuji Petr Č.

    12
    1

    Odpovědět

  10. 23.9.2019 @ 19:19 Luděk Wachtl

    Dobrý den, pana Outlého osobně znám, před 13 lety obci jeho zámečnická firma demontovala a z použitého materiálu vyrobila pojízdná vrata do školky ve Zdibech. Je škoda, že se nepodařilo prosadit ve třetí hale tehdy plánovou velkokapacitní jídelnu (fastfood) pro lidi z okolí. Pro transparentnost bych rád připomněl, že můj bývalý kamarád z dětství Anatol Nepala má v halách pana Outlého mnoho let kancelář. Luděk Wachtl

    14
    6

    Odpovědět

    • 24.9.2019 @ 9:17 Jarda

      Co je, a pro koho je důležitější, krásy přírody a vzhled obce, nebo fastfood a pojízdná vrata, zvěř, pole, lesy, nebo haly s velkokapacitní jídelnou? To se má ten pan Nepala přestěhovat, aby nebyl ve střetu zájmu?

      3
      6

      Odpovědět

      • 24.9.2019 @ 22:30 Luděk Wachtl

        Dobrý den Jardo, já jsem se za 13 let práce ve Zdibech dokázal vždy pod příspěvek podepsat celým jménem jak na diskusním fóru pana Česneka tak nově zde. Publikoval jsem na stránkách OP Zdiby, které jsem v roce 2006 zřídil a přes nezájem obce mnoho let platil. V roce 2019 jsem stránky dobrovolně převedl pod obec, která stránky, resp. všechny události od roku 2006 okamžitě smazala. Jen pro upřesnění odbornou způsobilost na MV ČR v oblasti průběžného vzdělávání (8 x zkouška odborné způsobilosti strážníka) nad rámec základního vzdělávání mám. např. komunikace s médii v krizových situacích na úřadě, agresivní klient na úřadě atd., takže Jardo moc děkuji za příspěvek …………. Děkuji čus

        11
        2

      • 25.9.2019 @ 7:51 Jarda

        Dobrý den pane Wachtl
        Kurz strážníka, tehdy tříměsíční, jsem absolvoval kousek od Budějovické , pravidelné přezkoušení jsem absolvoval pouze jedenkrát. Stránky u MP Praha jsem nikdy nezřídil, ani za úplatu ani zdarma. Základy komunikace jsem čerpal na školení a z doporučené publikace od RNDr. Ladislava Pracha. Mám certifikát z kurzu výchovy dospělých a další a další kurzy. Nevidím však důvod, proč to sem psát, jsou to jenom kurzy. Cosi o osobě napovídá a jméno zdobí titul.
        Vaše stránky jsem čítal, byly opravdu barvitě zpracované a dělaly skutečně píárko Vám a obecní policii.
        Přeji hezký den Jarda.

        2
        8

      • 25.9.2019 @ 7:55 Jira

        Ludku budte v klidu, Jarda je takovy troll, pise jak se mu to hodi, hlavne aby byl proti. Docela se na jeho moudra uz tesim 😀 Vime ze jste byl srdcar a treba jeste budete.

        9
        2

      • 25.9.2019 @ 9:14 Jarda

        Jíro, srdcař by pracoval dál.

        8
        2

      • 25.9.2019 @ 13:45 Chupacabra

        Jardo, někdy si přeju, aby tu bylo místo tlačítka ODPOVĚDĚT rovnou ZAVOLAT, abych se mohl ihned informovat, jak kdo co myslel. Po přečtení musim reagovat. Ani ne tak kvůli panu Wachtlovi, spíše kvůli Vašemu zhodnocení webových stránek pana Wachtla. Jestli je toto Vaším měřítkem a zároveň vysvětlením, proč zdibská police dopadla jak dopadla… Lze Vaši logiku aplikovat stejným způsobem na webové prezentace typu zdiby-info.unas(cz), dále stophaly.nazory(cz), zdiby(net) a také zdiby(cz)…? Většinu zmíněných prezentací dělal zde na portále několikrát jmenovaný pan RS a pro úplnost dodejme, že ten narozdíl od pana Wachtla se prezentuje jako počítačový expert. Naši zdibští webový specialisté dělají skvělé ,,píárko” celému nynějšímu zastupitelstvu a kdyby je každý soudil u příštích voleb dle kóderských dovedností jako Vy momentálně, tak by se museli asi všichni odstěhovat. Na(ne)štěstí máme demokracii a svobodu slova. P.S. Na stránky pana Wachtla jsem se dostal, na stránky ostatní Zdibské mi samotný prohlížeč blokoval přístup, protože si myslel, že se připojuju do Mongolska.

        5
        3

  11. 26.9.2019 @ 6:43 Jarda

    Zdravím Chupacabra, stránky strážníka určitě nejsou příčinou, jakou koncepci má dnešní OP. Můj názor, jak jsem sledoval právě na stránkách, je ten, že bývalé politické vedení obce , jehož byl zároveň vedoucí strážník, který zejména určoval koncepci OP, chtělo vybudovat velkou obecní policii s okrsky v okolních obcích, všestrannou (říční hlídka, hlídka na koních a.t.d.) a nejlépe technicky vybavenou včetně sledovacího systému. Do obecní policie se masívně investovalo.
    Avšak, přišlo nové vedení obce, jehož politická koncepce obecní policie a vedoucího strážníka byla značně rozdílná. Asi proto vedoucí strážník odešel, že se politicky neshodl. Kdyby byl strážník srdcař, jak zde někdo píše, a nebyl zejména politik zastupitel, vedl by OP dále, organizoval by činnost strážníků, protože zákony, podle kterých pracuje OP se nemění.
    Nic méně, máme, jak tu též někdo píše tu demokracii. Jestliže občané poznají, že současná koncepce nezajišťuje ochranu jejich osob majetku, že je více narušován veřejný pořádek, že se na řece Vltavě rozmohly přestupky, určitě zvolí nové vedení v původním složení, a třeba se dočkáme, že strážníci budou řešit přestupky nejen z monitoru sledovacího systému, ale ze záznamů z kamer, pořizovaných drony.
    Je zde politický střed dvou koncepcí OP. V případě, že se mýlím a je vše jinak, napište. Jarda.

    6
    3

    Odpovědět


Vaše komentáře

Váš email nebude zveřejněn.

Copyright by zdravezdiby.cz 2018-2019  Podmínky - Pravidla